Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در بزرگترین مجتمع قرآنی کشور انجام شد

رقابت 220 حافظ ابرکوهی در پنجمین مرحله طرح «ان هذا القرآن»+تصویر


پنجمین مرحله مسابقه طرح «ان هذا القرآن» با محوریت حفظ سوره های زخرف و فجر در بزرگترین مجتمع قرآنی کشور برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، در پنجمین مرحله مسابقه طرح «ان هذا القرآن» که با محوریت حفظ سوره های زخرف و فجر در بزرگ ترین مجتمع قرآنی کشور برگزار شد، 220 شرکت کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در ابتدای این مراسم که با حضور سید نبی رسولی فرماندار شهرستان همراه بود، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه، اظهار کرد: قرآن كریم برای هدایت آحاد جامعه بشری نازل شده است و برای دست یابی به گنجینه های ارزشمند نهفته در آن، باید خود را مخاطب و در معرض آیات الهی قرار داد و با حفظ آن، به تفكر و اندیشه پرداخت.

مجتبی عزیزی رئیس مجموعه مذکور در رابطه با طرح «ان هذا القرآن» گفت: محوریت اجرای این طرح قرآنی که تا کنون چهار مرحله آن اجرا شده، عمل به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی و تلاش در جهت ایجاد انگیزه بین نوجوانان و جوانان برای فراگیری و حفظ آیات الهی است.

عزیزی ادامه داد: در مرحله پنجم طرح "ان هذالقرآن" که مبنای آن حفظ سوره زخرف ویژه بزرگسالان و سوره فجر ویژه دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی بود، تعداد 63 مرد و 157 نفر از بانوان حضور داشتند که از مجموع این تعداد 37 نفر حافظ کل قرآن بودند. در نهایت 26 نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند که به 9 نفر از آنان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهداء گردید.

وی در پایان از برگزاری ششمین مرحله از طرح «ان هذا القرآن» همزمان با میلاد حضرت علی(ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: این مرحله با محویت حفظ سوره غافر ویژه بزرگسالان و حفظ سوره نباء ویژه دانش آموزان مرحله اول و دوم دوره ابتدایی در تاریخ 30 فروردین 95 برگزار می شود که از علاقه مندان دعوت می شود جهت ثبت نام و شرکت در مسابقه به بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) مراجعه نمایند.

اسامی برندگان دوره پنجم طرح « ان هذا القرآن » (کمک هزینه سفر به مشهد مقدس):

مریم پورزارع زاده، عظیمه نوروزی، مریم یادگاری، نگار فرهمند، نگار حاصلی، زینب صالح زاده، امیرحسین عزیزی، امیرمحمود سعیدمنش ، پوریا اکبری

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد