Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در واکنش به سخنان اخیر ریئس جمهور:

رئیس جمهور سابقه را فدای لاحقه نکند/ شورای نگهبان همان شورایی است که شما را شخص دوم کشور کرد/ مجلس خــانه مـلـت اسـت نه خانه تیـمی


امام جمعه ابرکوه در واکنش به سخنان اخیر ریئس جمهور گفت: ایشان سابقه روشنی در انقلاب دارند، پس همچنان به ما نشان دهند که از ما و برای ملت ماست، نه دلسوز جریان انحرافی.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه در واکنش به سخنان اخیر ریئس جمهور در دیدار با استانداران و فرمانداران سراسر کشور اظهار کرد: از دوران جوانی، نسبت به سابقه روشن وی در انقلاب و سخنــرانی های حـماسی و اثرگـذارشان را در اوج خفقان رژیم ستم شاهی در سال 1356 در مسجــد ارگ تـهران، آگاهیم. حضور کارساز در مجلس شورای اسلامی، خبرگان و مسئولیت های مهم کشوری وی را فراموش نمی کنیم.


رئیس جمهور سابقه را فدای لاحقه نکند
حجت السلام حسینی در مسجد جامع ابرکوه پس از بحث تفسیری شبانه خود افزود: امیدواریم وی این سابقه را فدای لاحقه نکند. چرا که ایجاد غبار ابهام آن هم از شخصیتی که باید حافـظ سلامت سیاسی کشور و حریم نهادهای انقلاب باشد، دور از انتظار است و مشروعیت شوئی را برای ارکان نـظام به دنـبال دارد.


امام جمـعه ابرکوه که از رئیس جمهور به عنوان «آشیخ حسن» یاد می کرد، گفت: بنده از قدیم به ایشان علاقـه داشتم و امروز فکر می کنم هفـت یا ده نفری که دورش را گرفته و وی را تزریق فکری می کنند، از آنان به عنوان 7 یا 10 میلیون جمعیت کشور یاد می کند و می گوید: چرا باید یهودیان و زرتشتیان در مجلس نماینده داشته باشند اما اینها نداشته باشند؟


آیا حذف اپوزوسیون حذف سلیقه ای است؟!
وی بیان کرد: در منابع خبری آمارهای تکان دهنده نشان می دهد که برخی از ثبت نام کنندگان کسانی هستند، که محکوم شده دادگاه ها از قتل، زنا، سرقت، عضویت در گروهک های منحله و یا حامی جریان فتنه 88 بودند، آیا اینها باید تایید شوند؟! اینها نماینده چه کسانی می توانند باشند؟! آیا حذف اپوزوسیون حذف سلیقه ای است؟!


حسینی تصریح کرد: قطعاً مجلس نباید تک صدا باشد. به گفته مجید فراهانی فقط از حزب ندا 20 کاندیدا به صورت رسمی از شورای نگهبان تایید صلاحیت گرفته اند. ما هم معتقدیم از هر دو جریان باید در مجلس باشند، چنانچه تا کنون بوده و خواهند بود، اما اصولگراها و اصلاح طلبانی که معتقد به نظام و قسم خورده مصالح ملت و کشور باشند، نه کسانی که آب به آسیاب دشمن می ریزند. مجلس خــانه مـلـت اسـت نه خانه تیـمی.


رئیس دولت تدبیر در سخنانش مدبر باشد/ شورای نگهبان همان شورایی است که شما را شخص دوم کشور کرد
وی گفت: رئیس دولت تدبیر باید در سخنان و مواضع مُدبّر باشد و همچنان به ما نشان دهد، که از ما، با  ما، و برای ملت ما است نه دلسوز جریان انحرافی! راستی آیا شورای نگهبان نبود که با تایید و حمایت بستری را فراهم کرد، که شما شخص دوم کشور باشید؟ این همان شورا است که بر خلاف توصیه حضرت امام و مقام معظم رهبری آن را به زیر سئوال می برید!


تا زمانی حامی دولت هستیم که تذکرات دلسوزانه را برای حفظ ارزش خودشان هم که شده بپذیرند
حسینی تاکید کرد: ما تا کنون حامی دولت بوده، هستیم و خواهـیم بود؛ مشروط به اینکه این تذکرات دلـسوزانه را برای حفـظ ارزش خودشان هم که شده بپذیرند و سپـر اهداف سکولاریزه کسانی که تا دیروز ایشان را قبول نداشتـند و حتی بسیاری از آنها یا رای ندادند یا به ایشان رای ندادند؛ قرار نگیرند و شـجاعانـه فشارهای تجدید نظرطلـبان و دگرانـدیـشـان را رد کنند و تغـییر مسیـر ندهند.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد