Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صبح امروز؛

رئیس هیئت پهلواني و زورخانه ای شهرستان ابرکوه استعفا داد


رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه، با استعفای رئیس هیئت پهلواني شهرستان موافقت کرد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان ابرکوه؛ صبح امروز رضا خاموشی رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه با استعفای غلامرضا علیدوست رئیس هیئت پهلواني شهرستان موافقت و علیدوست جهت سکونت به مرکز استان عزیمت کرد.

وی در متن استعفای خود نوشته بود :
اینجانب افتخار دارم در طول 33 سال گذشته با اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه و هیئت محترم پهلوانی استان یزد رابطه دوستی صمیمانه و در مقاطع مختلف همکاری داشته باشم.

لازم می دانم قبل از هر چیز ار حسن اعتماد و حمایت های اداره محترم، ریاست و اعضای محترم هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان یزد نسبت به اینجانب جهت تصدی گری مسئولیت هیئت پهلوانی و زورخانه ای این شهرستان تشکر و سپاسگذاری نمایم. لذا ضمن عذرخواهی، به علت مشکلات شخصی استعفای خود را تقدیم حضورتان می نمایم.

همچنین بر خود لازم می دانم از کلیه اعضای محترم هیئت شهرستان، ورزشکاران زورخانه ای شهرستان که در این سال ها با مجموعه اینجانب کمال همکاری را داشتند تشکر نمایم و از همه شما طلب حلالیت دارم.

در پایان برای همه خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و ورزشکاران این رشته ورزشی و آبا و اجدادی، آرزوی توفیق وسربلندی دارم.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


حسین
ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله آقای علیدوست در آئین ترویج رشته پهلوانی و زورخانه ای در شهرستان ابرکوه ، برای ایشان که بنیانگذار این رشته ورزشی در این شهرستان بودند آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر مسئلت داریم.
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ ۰۸:۱۳.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد