Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با سراسر کشور،

زنگ مهر و مقاومت در مدارس ابرکوه به صدا درآمد+ تصویر


مراسم نمادین زنگ مهر و مقاومت و انتظار، با حضور مسئولین شهرستان در مدرسه نمونه راهنمایی دخترانه الزهرا(س) در ابرکوه اجرا شد.

به گزارش سروابرکوه، مراسم نمادین زنگ مهر و مقاومت و انتظار، در مدرسه نمونه راهنمایی دخترانه الزهرا(س)، با حضور سرمدی نماینده وزارت آموزش و پرورش، ابوالحسنی نماینده اداره کل استان، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه و مسئولین شهرستان برگزار شد.

 طرح زنگ "مهر و مقاومت" در واقع برگرفته از تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشايي مدارس است كه در سال جاري در تمامي مدارس سطح كشور برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: دوران دفاع مقدس یک مقطع زمانی نبود بلکه یک مدرسه بود، یک دانشگاه بود، که درس عشق، ایمان، ایثار، حق طلبی و باطل ستیزی آموزش می داد. آنجا همه زیبایی های معنوی جلوه گر شد و مظاهر شیطان ستیزی درهم ریخت، آن دوران ادامه درس عاشورا و کلاس کربلا بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: دانش آموزان باید با همین روحیه بسیجی در میدان باشند. آموزش و پرورش باید بداند، دانش آموزان امانت بدوشانی هستند که حامل تمام اهداف شهدا می باشند. معلمان گرامی باید همه توان خود را در جهت یک هدف متمرکز کنند و آن اینکه دانش آموزان را با روحیه دینی و انقلابی پرورش دهند تا در یک راستا با یک مقصود سازمان یابند.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: اینجا مدرسه نمونه ای است که دانش آموزان آن علاوه بر تحصیل و آموزش باید در همه زمینه های تربیتی از حیث عفاف و حجاب، اخلاق و دیانت، شایستگی ها و کمالات نسبت به سایرین برتر باشند.

وی اظهار داشت: لازمه موفقیت آموزش و پرورش، موفقیت دانش آموزان در مدارس است. نکته مهم در خصوص بدست آوردن این موفقیت، اینکه دبیران بدانند فقط معلم رشته تخصصی خود نیستند و اگر اندیشه معلم با مبانی، اصول و آرمان های انقلاب همراهی نداشته باشد نوعی خیانت به دانش آموز است.

حسینی گفت: امیدواریم خروجی آموزش و پرورش، همیشه خروجی علم و اخلاق، وظیفه شناسی و انجام تکلیف به همه ارزش ها باشد.

گفتنی است: در پایان مراسم از سند افتخار آموزش و پرورش رونمایی شد.

.

.

1

.

.

4.

.

6

.

.

7.

.

8.

.

9.

.

10




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد