Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نظر جوانان ابرکوه در خصوص 13 آبان و اعتماد به آمریکا؛

ساخت سلاح هسته‌ای بهانه است/ آمریکا نسبت به ایران عقده دیرینه دارد/ تربیت نیروی کارآفرین راه مبارزه با آمریکا است


جوانان ابرکوه در راهپیمایی سیزده آبان هم‌صدا باهم و با مشت‌های محکم بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، می‌کوبند.

به گزارش سرو ابرکوه، سه روز دیگر تا خلق حماسه به‌یادماندنی سیزده آبان سال 1358 سالروز واقعه تاریخ‌ساز تسخیر لانه جاسوسی در تهران توسط دانشجویان که به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد، باقی است.

این روزهای باقی مانده فرصتی شد تا در گزارشی، حال و هوای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه را جهت حضور در راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان و گرامیداشت این روز بزرگ از زبان خودشان جویا شویم.

ساخت سلاح هسته‌ای بهانه است آمریکا با نظام اسلامی مشکل دارد
اصغر رخشنده دانشجو ترم اول رشته حسابداری دانشگاه آزاد واحد ابرکوه، با اشاره اینکه حتماً در راهپیمایی روز سیزده آبان شرکت خواهم کرد، گفت: زیرا وظیفه ملی است و باید یک‌بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار بزنیم.

رخشنده ضمن توصیه به دوستان و آشنایان جهت حضور در این راهپیمایی افزود: برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این حماسه، باید همه متحد و یک‌صدا وارد میدان شویم، چراکه این حضور افتخاری بزرگ برای ملت ایران است.

دانشجو رشته حسابداری تصریح کرد: دشمنی آمریکا که از قدیم بوده و خواهد بود و تمامی ندارد، ربطی به سلاح هسته‌ای ندارد. درواقع آنها با اصل نظام و دین مردم ما مشکل دارند.

وی گفت: ملت شیعه ایران شئوناتی را رعایت و ارزش‌هایی را حفظ می‌کنند، که آمریکا به‌هیچ‌وجه نفهمیده و نخواهند فهمید، حتی رئیس‌جمهور آنها به‌عنوان منتخب مردم هیچ‌گاه نمی‌تواند بفهمد که این اعتقادات، چه جایگاه خاصی برای ایران در کل جهان رقم‌زده است.

رخشنده در پایان با تأکید گفت: آمریکا به‌هیچ‌وجه تحت هیچ شرایطی قابل‌اعتماد نیست.

دشمنی آمریکا با ایران مربوط به دیروز و امروز نیست
علیرضا صالحی زاده دانشجو رشته حقوق، با تأکید بر این مطلب که دشمنی آمریکا با ایران مربوط به دیروز و امروز نیست، بیان کرد: دشمنی استکبار از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به اوج خود رسیده است، چنانچه در هر برهه‌ای از زمان به بهانه‌ای ذات پلید خود را نمایان کرده است.

صالحی زاده ادامه داد: در حال حاضر نیز آمریکا و هم‌پیمانانش با برهم زدن برجام و ادامه دادن تحریم‌ها، دشمنی خود را به شکلی دیگر مجدداً تکرار کرده‌اند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: آمریکا هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نخواهد بود. برنامه‌های هسته‌ای بهانه است، آنها بیشتر با نظام مخالف هستند و این مخالفت را با واردکردن فشار بر مردم در قالب تحریم‌های اقتصادی، جنگ فرهنگی و... هرروز بیشتر می‌کنند.

آمریکا هیچ غلطی نمی‌توانند بکند
محمد یزدان پناه دانشجو رشته عمران این دانشگاه، اذعان کرد: آمریکا هیچ غلطی نمی‌توانند بکند. آنها همیشه با حکومت و انقلاب ما دشمن بودند و این دشمنی را به هر نحوی نشان دادند.

یزدان پناه ضمن بیان اینکه مشت‌های ما همان حضور در کلاس‌های درس است، گفت: ما نیز به‌عنوان دانشجویان این سرزمین با حضور در راهپیمایی سیزده آبان یک‌بار دیگر قدرت خود را به آنها نشان می‌دهیم.

وی عنوان کرد: آمریکاییان اصلاً قابل‌اعتماد نیستند و در حال حاضر به بهانه‌های مختلف به دنبال تسلط بر جهان هستند، که نمونه آن در ادعای دروغین تغییر نام خلیج فارس به خلیج عرب، با همدستی دیگر کشورها شکل گرفته است.

ریشه دشمنی آمریکا با ایران ناشی از اقتدار ولایت و رهبری آگاهانه است
سید حمیدرضا مولودی ترم 5 رشته حقوق خاطرنشان کرد: در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شرکت می‌کنیم که ثابت کنیم پشت رهبر و کشورمان تا آخر ایستاده‌ایم و کسی جرأت ندارد چشم طمع به آب و خاک این سرزمین داشته باشد.

دانشجو ترم پنجم حقوق دانشگاه آزاد ابرکوه افزود: ریشه دشمنی آمریکا ازاینجا است که چشم دیدن ایران اسلامی با این امنیت که ناشی از اقتدار ولایت و رهبری آگاهانه است، را ندارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا همیشه با مسئولان و مردمان انقلابی ما دشمنی داشته و هیچ‌وقت قابل‌اعتماد نبوده و نخواهد بود، گفت: ملت ایران نیز از شروع انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) نشان دادند که می‌توانند روی پای خود بایستند و همچون شهدا تا آخرین قطره خونشان از مرز و بوم دفاع کنند.

با شرکت در راهپیمایی 13 آبان از مملکت و حقوق خود دفاع می‌کنیم
قاسم کرم نژاد دانشجو رشته حسابداری که اصالتاً اهل دهستان فراغه است، تصریح کرد: ما باید در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کنیم، زیرا دفاع از مملکت، حقوق و منافع ملی وظیفه ما است.

وی تأکید کرد: آمریکایی که هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نبوده و نیست؛ عقده دیرینه داشته و کلاً با ایران مشکل دارد و همیشه با پایمال کردن حقوق بشر و زمین زدن کشورهای دیگر و تحت فشار قرار دادن مظلومان، تلاش داشته است که خواسته‌های خود را عملی کند و قدرتش را بر دیگران تحمیل کند.

اتحاد و همدلی قشر جوان و دانشجو، خطرات احتمالی را کاهش می‌دهد
امیرحسین خیراندیش یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه آزاد ابرکوه، اذعان کرد: همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت خواهیم کرد، چون به‌قول‌معروف قطره‌قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.

دانشجو ترم اول حقوق خاطرنشان کرد: ماحصل این حضورها در حماسه‌های مختلف، موجب بیشتر شدن اتحاد و همدلی قشر جوان و دانشجو می‌شود و درنتیجه خطرات کمتری این سرزمین را تهدید می‌کند.

وی، وحدت و همبستگی مردم را عامل رسیدن به موفقیت‌های مختلف دانست و گفت: سپس نیروهای بااستعداد داخلی به مخترع و تولیدکننده‌های بزرگ تبدیل می‌شوند، که خودکفا شده و زمینه کاهش واردات و افزایش صادرات را ایجاد خواهند کرد.

با مشت بر دهان آمریکا می‌زنیم مخصوصاً آقای ترامپ
محمد آدمی دانشجو رشته حسابداری، گفت: همان‌گونه که همنوعان ما در روز 13 آبان سال 1358، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند، ما نیز صددرصد در راهپیمایی هفته آینده، شرکت می‌کنیم.

آدمی تأکید کرد: شرکت می‌کنیم تا دشمنان بدانند که کسی نمی‌تواند به کشور ما تجاوز کند و نشان می‌دهیم که ملت ایران همه یکپارچه پشت‌هم ایستاده‌اند.

دانشجو دانشگاه آزاد ابرکوه افزود: هدف اصلی دولت آمریکا از برجام؛ نابودی نظام و انقلاب و تسلط بر کشور ما است. ولی ازآنجاکه اصلاً به آمریکا اعتماد نداریم، با مشت‌های گره‌کرده و هم‌صدا بر دهان او می‌زنیم مخصوصاً آقای ترامپ.

تربیت نیروهای کارآفرین و نوآور جهت توسعه تولید داخلی بهترین راه مبارزه با بیگانگان 
محسن رستگار دانشجو ترم سوم رشته عمران گفت: مردم باید با حضور در راهپیمایی 13 آبان، راهی را که دانشجویان و دانش آموزان سال 1358 رفتند، ادامه دهند که قطعاً جهت مقابله با دشمن مؤثر است.

رستگار ادامه داد: آمریکا در سال‌های اخیر طبق برنامه‌ها و قراردادهایی که داشت و عملی نکرد و قرار نیست عملی کند، چهره واقعی خود را بیشتر نمایان کرد و نشان داد اعتماد به او کار بیهوده‌ای است.

وی یادآور شد: بهترین راه برای ما جوانان که ثابت کنیم نیاز به بیگانگان نداریم این است؛ که نیروهایی درس‌خوان، کارآفرین، نوآور و خودشکوفا، تربیت کنیم که زمینه‌های توسعه و تولید داخلی را فراهم کنند و خودکفا باشیم.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 4.666666666666667 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد