Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامی ابرکوه:

سارق جهیزیه عروس در ابرکوه دستگیر شد


فرمانده انتظامي ابرکوه از دستگيري یک نفر سارق جهیزیه عروس به ارزش 200 میلیون ریال توسط ماموران پليس آگاهی در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه در تشريح اين خبر گفت: با توجه به وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان و نگرانی و حساسیت های مردمی، بررسي موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پليس آگاهی شهرستان ابرکوه قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي ميداني توسط ماموران مشخص گرديد، محل سرقت شده به شيوه سنتي در نقاط کور واقع شده و فاقد تجهيزات ايمني و از ضريب حفاظتي ضعيفي برخوردار بوده است و اين معايب کار را براي سارق سهل کرده است.

صالحی ضمن اشاره به تلاش شبانه روزي ماموران پليس اين شهرستان و شناسايي محل اختفاء سارق و اخذ مجوز قضایی افزود: ماموران پليس آگاهی پس از شناسایی مخفیگاه متهم طی عمليات ضربتي و غافلگیرانه سارق را دستگير و به اداره پليس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ صالحی خاطرنشان کرد: متهم که فردی 29 ساله دارای چندین فقره سابقه کیفری بود در بازجويي هاي پليسي ابتدا منکر هرگونه سرقت شد که نهايتا با توجه به دلايل و قرائن و تنگ ديدن عرصه بر خود به یک فقره سرقت اماکن خصوصی جهیزیه عروس به ارزش 200میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در پايان به شهروندان توصيه کرد: براي پیشگیری از سرقت با اتخاذ تمهيدات حفاظتي و مراقبتي و نصب دوربين هاي مداربسته و يا استفاده از نگهبان وشب گرداز وقوع جرائم به ویژه سرقت ها پيشگيري کنند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 3.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد