Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت روز پاسدار مطرح کرد

سبزپوشان ایران با رمز «یا حسین» در میدان نبرد «حمایت از کالای ایرانی» ایستاده‌اند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: سبزپوشان انقلاب در سال حمایت از کالای ایرانی، منویات ولی امر مسلمین را به‌مثابه‌فرمان آتش تلقی کرده و همچون سال‌های جنگ با رمز یا حسین (ع)، آماده حمله به خاکریز اقتصادی دشمن هستند.

به گزارش سرو ابرکوه، علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، در پیامی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع)، روز پاسدار را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، فرمانده کل قوا و سبزپوشان کشور تبریک گفت.

متن کامل پیام بدین شرح است:

شهيد بهشتى: پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند، شجاعانه می‌جنگند، غريبانه زندگى می‌کنند، مظلومانه شهيد می‌شوند و بی‌شرمانه مورد توهين قرار می‌گیرند.

الحمدلله که خدا بر ما منت نهاد و کسوت سبز پاسداری را بر تنمان پوشاند و دل ما را لبریز از مهر و عشق کوثر جاری ولایت قرارداد. خدای را سپاس که محسود دشمنان داخلی و خارجی این ملت قرارمان داد تا با هر بهانه و در هر مراسم عقده‌های خود را از ولایتمداری سبزپوشان حریم ولایت با بهانه و بی بهانه نشان دهند و بی انصافانه انتقام بی‌تدبیری و  ناکامی‌های خود را در عرصه‌های مختلف به خیال خامشان از ما بگیرند.

خدا را شکر بی‌حدوحصر که باکری‌ها، همت‌ها، بروجردی‌ها، باقری‌ها، خرازی‌ها، متوسلیان ها و شهیدان زنده چون جعفری‌ها و سلیمانی‌ها را از ما قرارداد و خار چشم دشمنان اسلامشان نمود.

و امروز افتخار جاودان دیگر چون الله دادی‌ها، لطفی نیاسری‌ها، موسوی‌ها و حججی‌ها بار دیگر عزم پاسداران را در لبیک به‌فرمان مطاع ولایت مطلقه فقیه نشان داده و تمام آزادگان جهان را در برابر سر از تن جدا و پیکر اربا اربای خود به تعظیم وا‌داشت و آیه «فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ» را به‌تمامی تحقق بخشید.

امروز در عطر عید میلاد پاسدار نیم روز عطشناک واقعه جانکاه عاشورا، با قلبی مالامال از عشق به او، پدر، مادر و جد بزرگوارش و نه خورشید تابان از ذریه اش باز با اخلاص با خون پاک او و یارانش عهد می‌بندیم، تا راه و مرامش که همانا عدم تسلیم و کار مجاهدانه در راه خدا است را باقدرت ادامه داده و در این راه خون سرخمان را فرش راه انقلابمان کنیم تا با ظهور حجت حق بساط ظلم و جور و دروغ برچیده و نسیم معطر انقلاب جهانی مهدوی در سراسر جهان وزیدن گیرد.

سبزپوشان انقلاب در سال مزین به حمایت از کالای ایرانی، منویات ولی امر مسلمین جهان را به‌مثابه ‌فرمان آتش تلقی کرده و چنان سال‌های دفاع مقدس حمله به خاک‌ریز اقتصادی دشمن را با شور انقلابی و شعور اسلامی ایرانی و با رمز یا حسین (ع) و حمایت از کالای ایرانی آغاز می‌کنیم.

ای‌کاش در کنار تو بودیم یا حسین
آن روز پاسدار تو بودیم یا حسین

علی فاتحی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد