Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس ستاد نماز ابرکوه مطرح کرد

سخن گفتن از کنار گذاشتن موشک و نیروی نظامی یعنی ضعف و ناآگاهی


رئیس ستاد نماز ابرکوه به برخی سخنان در خصوص گذشتن زمان موشک و کنار گذاشتن نیروهای نظامی اشاره کرد و افزود: این سخنان از روی ناآگاهی و ضعف گفته می شود و نباید به آن توجه کرد و باید فقط و فقط گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بود.

به گزارش سرو ابرکوه، به همت پایگاه محمد رسول الله(ص) ابرکوه، مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه و تعدادی از یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام نیکخواه رئیس ستاد برگزاری نماز شهرستان ابرکوه، ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس به شهدا اشاره کرد و گفت: این ولایتمداری شهدا بود که آنان را برای دفاع از دین و کشور به جبهه ها کشاند و با نثار جان خود به این کشور و نظام مقدس اقتدار بخشیدند.

نیکخواه به برخی سخنان در خصوص گذشتن زمان موشک و کنار گذاشتن نیروهای نظامی اشاره کرد و افزود: این سخنان از روی ناآگاهی و ضعف گفته می شود و نباید به آن توجه کرد و باید فقط و فقط گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بود.

بر اساس گزارش بسیج، در ادامه این مراسم که با حضور فرمانده پایگاه محمد رسول الله (ص) از حوزه مقاومت حضرت سید الشهداء (ع) ابرکوه صورت گرفت به جمعی از بسیجیان حاضر و همچنین اعضای نوجوان حلقه صالحین شهید تولایی جوایزی اهدا گردید.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد