Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به همت رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه؛

سرپرست نمایندگی اداره ورزش و جوانان مهردشت منصوب شد


رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه گفت: طی مراسمی با حضور مسئولین، سرپرست نمایندگی اداره ورزش و جوانان در بخش بهمن معرفی شد.

رضا خاموشی رئیس اداره ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل های بالای بخش بهمن و به ویژه شهر مهردشت در امر ورزش، داشتن نمایندگی اداره ورزش و جوانان در این بخش یک نیاز ضروری بود که به لطف خداوند و یاری مسئولین این مهم نیز میسر شد.


خاموشی ضمن معرفی مجمد جعفر حسن پور به عنوان سرپرست نمایندگی اداره مذکور در بخش بهمن اظهار داشت: بخش بهمن هم اکنون حدود 750 نفر ورزشکار با بیمه ورزشی دارد که امید است با فعالیت نمایندگی اداره ورزش و پشتیبانی و حمایت مسئولین، این تعداد افزایش یافته و شاهد حضور پررنگ ورزشکاران این منطقه در سطوح مختلف استانی، کشوری و رده های بالاتر باشیم.


وی خاطر نشان کرد: بخش بهمن در زمینه ورزش باستانی درخشش های بسیاری در شهرستان و حتی استان داشته که نشان دهنده علاقه ویژه مردم این منطقه به امر ورزش است. فوتبال، کونگ فو، والیبال، ورزش زورخانه ای، تیراندازی و فوتسال از جمله رشته های ورزشی می باشد که تا کنون تحت نظارت هیئت های ورزشی ابرکوه فعالیت داشته و از این پس توسط نمایندگی بخش بهمن اداره خواهند شد.


رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه در خاتمه از احداث 3 زورخانه در روستاهای اسدآباد، احمد آباد و فراغه خبر داد که به زودی راه اندازی خواهد شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد