Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


سطح دغدغه!


دیروز معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد پستی از خودنمائی عدد هشت در اینستاگرامش منتشر کرد!

به گزارش سرو ابرکوه؛ عصر فرهنگ نوشت: این سطح دغدغه و دقت معاون امنیتی استاندار ما را هم سر ذوق آورد تا چند هشتی که توجهمان را جلب کرده به تصویر بکشیم.

 


اول از همه کارگرانی که 8تشان گرو نهشان است. همان ها که پیام انتخابات 24 خرداد را هنوز که هنوز است درک نکرده اند. همان ها که عُرضه ندارند 100 روز مشکلات را تحمل کنند تا دولت تدبیر چرخ زندگیشان را بچرخاند! همان ها که به خاطر 8 ماه عقب افتادن حقوق 8صد هزار تومانی به خودشان حق می دهند جلوی استانداری یزد تجمع کنند.

دوم از آنجا که این پست در بیست و پنجم خرداد منتشر شد، نا خودآگاه به یاد بیست و پنجم خرداد 88 افتادیم. همان روزی که اوج یکه تازی امت خداجو(؟!) بود. همان روزی که فتنه گران به پایگاه بسیج یورش بردند. همان فتنه ای که 8 ماه کشور را به آشوب کشانید و به دشمنان گرای تحمیل تحریم های بیشتر را داد. همان فتنه ای که نزدیک به 8 سال از وقوعش می گذرد و هنوز عده ای مرزبندی دقیقی با آن ندارند. اصلا ما را چه به این حرف ها؟! بگذریم!
البته یاد 8 سال دفاع مقدس هم و این شعر محمد حسین جعفریان که می گوید:«عده‌ای حسن القضاء را دیده اند، عده‌ای را بنزها بلعیده اند» هم می افتیم با این تبصره که در مثل مناقشه نیست.


روزنامه آرمان هم نوشته بود استانداران حقوق 8 رقمی می گیرند! راست و دروغش پای خودش! حالا معاونانشان حقوق چند رقمی می گیرد هم ارتباطی به هیچ کس ندارد.


راستی دیروز 88 سال از زادروز ارنستو چه گوارا، مبارز اسطوره ای هم می گذشت. همان فردی که در زمان وزارتش به فیلسوف فرانسوی ساعت 2 نصفه شب وقت ملاقات داد و در پاسخ به اعتراضش گفت: «ما خیلی کار عقب مانده داریم دیگر نباید خفت». البته همین کارها را کرد که جوان مرگ شد! تازه آن وقت ها اینستاگرام و فضای مجازی نبود و گرنه به جای مبارزه در کوبا و بولیوی با آمریکا، احتمالاً به آمریکائیها فشار ایمیلی می آورد یا در اینستاگرامش 8 تا 8 تا پست منتشر می کرد آن هم با 8تک #خدمترسانی_در_وقت_اضافه!

هادِرباش



Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد