Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صبح امروز برگزار شد؛

سومین جلسه کارگروه زنان و خانواده در فرمانداری ابرکوه


صبح امروز سومین جلسه کارگروه زنان و خانواده با حضور اعضای کارگروه مذکور، با محوریت برنامه های هفته خانواده در فرمانداری ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، روز 25 ذیحجه در تقویم رسمی کشور ایران «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» نامیده شده است، چرا که آیه 10 سوره انسان (هل اتی) در این روز و در شان اهل بیت پیامبر (ص) نازل شد که پس از سه روز روزه داری و انفاق افطار خود، از طرف خداوند اطعام شدند. شأن نزول این آیه، خانواده و استحکام پایه‌های آن عنوان شده است.

در همین راستا صبح امروز کارگروه زنان و خانواده شهرستان در محل فرمانداری تشکیل جلسه داده تا ضمن تبادل نظر، برنامه های ویژه هفته خانواده و تکریم بازنشستگان را بررسی و راهکارهایی جهت هر چه بهتر اجرا شدن برنامه ها ارائه نمایند.

سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه در ابتدای این جلسه اظهار کرد: از سال 1386 تا کنون همه ساله هفته خانواده از 14 مهر ماه آغاز و تا 25 مهر ادامه دارد که شعار امسال آن «همه با هم، برای خانواده» می باشد.

رسولی اهم برنامه های هفته خانواده را چنین عنوان کرد:

برگزاری همایش بزرگ ویژه جوانان و نوجوانان بالای 15 سال با موضوع "مسائل و مشکلات قبل از ازدواج" در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
برگزاری کارگاه آموزشی به مدت 14 ساعت با صدور گواهی به همت بهزیستی
برپایی ایستگاه های سلامت و مشاوره مذهبی در بوستان بانوان
برگزاری همایش پیاده روی در روز جمعه مورخ 17 مهر ماه
معرفی خانواده های شاخص و موفق از اقشار مختلف
برپایی جشن بزرگ خانواده

انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد