Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

بزرگترین مجتمع قرآنی کشور برگزار کرد؛

سومین مرحله مسابقه طرح « ان هذا القرآن» با موضوع سوره شورا + تصویر


همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، سومین مرحله مسابقه طرح « ان هذا القرآن» با موضوع سوره شورا با شرکت 70 علاقه مند قرآنی، در بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، سومین مرحله مسابقه طرح « ان هذا القرآن» در بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) برگزار شد که در پایان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان به 9 نفر از برگزیدگان جوایزی اهداء گردید.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام حسینی ضمن اشاره به شأن نزول سوره کوثر و ادامه نسل پیامبر(ص) از حضرت فاطمه زهرا (س)، مطالبی راجع به جایگاه ویژه دختران و بانوان در جامعه اسلامی و نقش این قشر در پرورش و ارتقاء جامعه مطلوب بیان نمود.
مجتبی عزیزی رئیس بزرگترین مجتمع قرآنی کشور در حاشیه این مراسم اظهار داشت: محوریت اجرای این طرح قرآنی، عمل به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی است که یکی از مصوبات بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمتومین (ع)، ارائه راهکارهایی برای هدایت جوانان به سمت حفظ قرآن با اجرای مسابقات مختلف قرآنی و تجلیل از برگزیدگان می باشد.
عزیزی هدف از اجرای طرح « ان هذا القرآن » را قرار دادن حفظ، فهم و تدبر در قرآن در دستور کار افشار مختلف به ویژه جوانان عنوان کرد و افزود: امید است که با اجرای چنین برنامه هایی آحاد مردم بیش از پیش با قرآن آشنا شوند و در نهایت بتوانیم با آمیخته شدن زندگی ها به نور قرآن جامعه ای شکست ناپذیر داشته باشیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مرحله چهارم طرح « ان هذا القرآن » با موضوع سوره زخرف در تاریخ 20 مهر ماه 93 همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار می شود که از علاقه مندان دعوت می شود جهت ثبت نام و شرکت در مسابقه به بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) مراجعه نمایند.
اسامی برندگان دوره سوم طرح « ان هذا القرآن » :
*** زهرا صالحی؛ برنده کمک هزینه سفر به مشهد مقدس
*** مریم کریمی؛ برنده کمک هزینه سفر به مشهد مقدس
*** عظیمه زارع؛ برنده کمک هزینه سفر به مشهد مقدس
*** زهرا برزگر؛ برنده وجه نقد
*** فاطمه اکرمی؛  برنده وجه نقد
*** صغری ناظم پور؛ برنده وجه نقد
*** هانیه فلاح زاده؛ برنده وجه نقد
*** مهدیه چاکرالحسینی؛ برنده وجه نقد
*** مریم کمالی؛ برنده وجه نقد


 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد