Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه ابرکوه:

سیلی محکم دانش آموزان انقلابی به آمریکا و ترامپ در 13 آبان/ نسل چهارم پرشور تر از نسل اول انقلاب اند


امام جمعه ابرکوه گفت: جوانان ما با حضور پرشور در مراسم 13 آبان نشان دادند که این نسل در چهل سالگی انقلاب، همان شور و نشاط نسل اول انقلاب را دارد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان از حضور پر شکوه ملت ایران خصوصا جوانان و نوجوانان در مراسم 13 آبان قدر دانی کرد و آن را تو دهنی محکم دیگری برای ترامپ و دولت امریکا برشمرد.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: جوانان ما با حضور پرشور در این مراسم نشان دادند که این نسل در چهل سالگی انقلاب، همان شور و نشاط نسل اول انقلاب را دارد و تا زمانی که ظلم و جدال بین حق و باطل ادامه دارد ملت انقلابی ایران نمایان و حاضر است و در برابر خوی برتری طلبی آمریکا که برای رهبری دنیا تلاش می کند می ایستد.

امام جمعه ابرکوه افزود: چهل سال استکبار ستیزی ملت ایران نشان از آن دارد که نه تنها مبارزه با زیاده خواهان سلطه طلب سبب عقب ماندگی ملت ها نمی شود بلکه پیشرفت کشورها و استقلال ملت ها را در بر دارد.

حجت الاسلام حسینی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان اشاره کرد و گفت: به گفته زعیم انقلاب، قدرت آمریکا رو به زوال است و با هر تصمیمش در دنیا مخالفت می شود؛ این کشور ذاتا بد ذات است و نمیتواند روحیه استکباری، سلطه جویی و سیطره طلبی خود را کنار بگذارد و گرنه با او مانند دیگر کشورها تعامل می شد.

وی به مخالفت کشورهای بزرگ جهان علیه تحریم های جدید آمریکا بر ضد ایران اشاره کرد و گفت: مخالفت کشورهای بزرگ دنیا به دور جدید تحریم نفتی ایران نشانه شکست آمریکا و سیاست های استکباری اوست.

حسینی ادامه داد: با پیروزی دمکرات ها در انتخابات مجلس آمریکا شکاف در پایگاه حاکمیت شیطان بزرگ افزایش یافته و به لطف خدا دولت سلطه طلب آمریکا در لبه پرتگاه قرار گرفته است.

این مقام مسئول در پایان از حضور هیات مذهبی در برپایی مراسم های عزاداری محرم و صفر، 17 آبان و نیز ستاد یادواره 275 شهید شهرستان که در حسینه حضرت ابوالفضل(ع) درب قلعه انجام شد قدردانی کرد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد