Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر مدرسه خاص قرآنی شهید محمود فلاح زاده:

شرط تحصیل در مدرسه قرآنی، حفظ 5 سوره از سوره های کوچک قرآن است


ناصر فلاح زاده گفت: شرط تحصیل در این مدرسه برای دانش آموزان پایه اول، حفظ 5 سوره از سوره های کوچک قرآن است.

ناصر فلاح زاده مدیر مدرسه خاص قرآنی شهید محمود فلاح زاده، در گفتگو با خبرنگار سروابرکوه  و در رابطه با انتخاب این مدرسه به عنوان نخستین مدرسه خاص قرآنی بیان داشت: در طی چند سال گذشته در ابرکوه چندین مدرسه به عنوان مدرسه قرآنی وجود داشت، اما این مدارس فعالیت خود را ادامه ندادند و تنها این مدرسه به فعالیت های فوق برنامه خود ادامه داد تا اینکه از سوی اداره آموزش و پرورش به عنوان تنها مدرسه خاص قرآنی در ابرکوه شناخته شد.

.

2.

.

مدیر مدرسه در رابطه با ویژگی های مدرسه خاص قرآنی ابراز داشت: از ویژگی این مدرسه آن است که مدیر آن مستقیما توسط سازمان آموزش و پرورش استان یزد انتخاب میشود و انتخاب کادر مدرسه بر عهده خود مدیر است. این مدرسه دارای یک مشاور است که در طول سال جلسات مختلفی را برای دانش آموزان و اولیاء آنها برگزار می کند.

فلاح زاده ادامه داد: مدرسه نیز داری یک مربی قرآنی است که هفته ای 2 الی 6 ساعت برنامه های فوق برنامه دینی و قرآنی برای دانش آموزان برگزار می کند. والدین ومسئولین باید بدانند برگزاری این قبیل برنامه ها برای دانش آموزان در آشنایی آنها با مبانی دین اسلام و قرآن تاثیر عمیق و بسزایی دارد.

.

ناصر-فلاح-زاده.

وی در مورد شرایط ورود به مدرسه خاص قرآنی بیان داشت: در حال حاضر شرط تحصیل در این مدرسه برای دانش آموزان پایه اول، حفظ 5 سوره از سوره های کوچک قرآن می باشد. ما در نظر داریم که برای سال های آتی یک آزمون ورودی جهت ثبت نام در این مدرسه برگزار کنیم.

ناصر فلاح زاده در رابطه با هوشمند سازی مدرسه خاص قرآنی گفت: در حال حاضر تنها کلاس پایه ششم مجهز به سیستم آموزشی هوشمند می باشد که امیدواریم با تلاش های پیگیر همکاران و توجه مسئولین بتوانیم این تعداد را ارتقاء دهیم تا همه کلاس ها از این امکان بهره مند شوند.

فلاح زاده خاطرنشان کرد: هوشمند سازی به دانش آموزان کمک می کند تا با فناوری های نوین و پیشرفته آشنا شده و به بهترین شکل از این امکانات استفاده کنند، همچنین در زمینه آموزش بهتر و آسان تر و در نتیجه درک کامل مفاهیم ومطالب موثر واقع می شود.

وی در رابطه با مشکلات مدرسه گفت: بیشترین مشکلات مدرسه مربوط به کمبود امکانات و تجهیزات جهت هوشمندسازی کل مدرسه و راه اندازی آزمایشگاه است، همچنین برگزاری برنامه های فوق برنامه هزینه هایی را در بر دارد که باید از سوی مسئولین و نهاد های مربوطه تامین گردد.

فلاح زاده در پایان سخنانش به این موضوع که مدرسه شهید محمود فلاح زاده تنها مدرسه خاص قرآنی در شهرستان است اشاره کرد و گفت: مسئولین باید توجه ویژه ای به این مدرسه داشته باشند زیرا ما باید با مدارسی با این مشخصه در سطح استان رقابت کنیم و برای شهرمان افتخار آفرین باشیم.

.

1 5




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد