Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامی ابرکوه خبر داد

شناسايي نقاط ضعف و قوت واحدهاي امداد رساني فعال، در مانور ابرکوه


فرمانده انتظامي ابرکوه هدف از برگزاري مانور مشترک امداد و نجات توسط پليس و ساير نيروهاي امدادي در اين شهرستان را شناسايي نقاط ضعف و قوت واحد هاي امداد رساني فعال برشمرد.

به گزارش سرو ابرکوه، احمدکمالي فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، در تشريح اين خبر گفت: طرح مشترک امداد و نجات به منظور ايجاد تعامل بيش از پيش در همه زمينه هاي فني و عملياتي، شناسايي نقاط ضعف  و قوت واحد هاي امداد رساني فعال در شهرستان در حوادث و سوانح طبيعي (زلزله) مورد ارزيابي قرار گرفت.

وي افزود: برآورد توان و سرعت عمل نيروهاي عملياتي ارگان هاي امدادي و انتظامي با حضور واحدهاي امدادي اعم از نيروي انتظامي، اورژانس، آتش نشاني، هلال احمر و ادارات آب، برق و گاز در دبيرستان پسرانه ابن سينا شهرستان اجرا شد.

کمالي ادامه داد: يگان هاي امدادي نحوه مديريت و همکاري در جهت کاهش تلفات ، انتقال مصدومان و اطفا حريق در يک حادثه فرضي را تمرين کردند.

سرهنگ کمالي افزود: با وقوع اين گونه حوادث، احتمالا افرادي فرصت طلب نيز هستند كه اقدام به بي نظمي و يا حتي سرقت و برداشتن اموال حادثه ديدگان مي كنند كه در اين مانور با استقرار اكيپ هاي انتظامي در اطراف محل حادثه و كنترل ورود و خروج از اموال حادثه ديدگان محافظت به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامي ابرکوه در پايان با تشكر از حضور و هماهنگي همه نهادهاي مشاركت كننده در طرح عنوان کرد: انجام اين گونه مانورها باعث افزايش آمادگي نيروهاي امدادي و انتظامي در مقابل حوادث مي شود.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد