Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامي ابرکوه:

شهدا دين خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند


فرمانده انتظامي ابرکوه در ديدار با خانواده شهيد "عباس فلاح هکي" گفت: شهدا با خون پاک خود؛ دين خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "احمدکمالي" در ديدار با خانواده شهيد "فلاح هکي" خدمت گزاري به خانواده شهدا در قبال ايثار و فداكاري آنان را كوچكترين كار ممكن و يك توفيق الهي برشمرد و افزود: هر چقدر ارزش و مقام والاي خانواده معظم شهدا حفظ شود، به همان اندازه ارزش‌هاي انقلاب اسلامي حفظ شده است.

 

وي ادامه داد: شهادت چيزي نيست که نصيب هرکسي شود و براي شهيد شدن و رسيدن به جايگاه شهدا، شهامت و شجاعت مي خواهد و لذا شهدا انسان هايي ايثارگر و مخلص بودند که از جان خود گذشتند تا امنيت و آرامش را براي ما به ارمغان بياورند.

سرهنگ کمالي  بيان داشت: چه سعادتمند بودند شهدا که دين خود را به اسلام و ملت شريف ايران ادا کرده و به جايگاه مجاهدان و شهداي اسلام شتافتند.

فرمانده انتظامي شهرستان اردکان تكريم و تعظيم خانواده هاي شهدا را وظيفه همه مسئولان دانست و افزود: خدمت به اين خانواده ها افتخاري بزرگ براي
همه بوده که اميدوايم بتوانيم با خدمتگزاري خالصانه دين خود را به شهداي گرانقدر ادا كنيم.

شايان ذکر است در اين ديدار رئيس عقيدتي سياسي، حفاظت اطلاعات شهرستان ابرکوه و نماينده يگان ويژه استان يزد نيز حضور داشتند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد