Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهردار سابق ابرکوه مطرح کرد

شهرداری ابرکوه در ادامه راه مسیری تخصصی‌تر، پرکارتر و حساس‌تر پیش رو دارد


شهردار سابق ابرکوه گفت: شهرداری ابرکوه مسیری تخصصی‌تر، پرکارتر و حساس‌تر در پیش رو دارد و دستیابی به سطوح قابل‌قبول ارائه خدمات و آبادانی، تلاش‌های زیادی را می‌طلبد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح روز گذشته ۲۷ آذرماه، مراسم تکریم حسین حاتمی و معارفه سید علیرضا رسولی شهرداران ابرکوه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری ابرکوه، برگزار شد.

حاتمی شهردار سابق ابرکوه، با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های انجام‌شده طی 4 سال گذشته، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین محورهای چهارساله خدمت در شهرداری، توجه ویژه به احیاء بعد فرهنگی و اجتماعی شهر بود که امروز نیز باید ادامه یابد.

وی توجه به طرح‌های بالادستی، حرکت به‌سوی شهر هوشمند، تکیه‌بر منابع مشارکتی و روش‌های تأمین مالی جدید را ازجمله مسائلی مطرح کرد که از ضروریات مدیریت شهری به شمار می‌رود و همواره مدنظر بوده است.

حاتمی به نکات مثبت در حوزه‌های مختلف شهرداری اعم از عمرانی، فرهنگی، اداری، اقتصادی و... طی 4 سال گذشته تأکید کرد و گفت: فعالیت‌هایی نظیر ارتقاء و توسعه چارت اداری شهرداری به سه اداره مجزا، درخت‌کاری در محور ورودی از سمت یزد، تهیه طرح جامع مدیریت پسماند که باهدف حل مشکل شهرستان تهیه و تصویب شد، نوسازی ماشین‌آلات، آمایش و استانداردسازی مراحل اجرایی پروژه‌ها برخی از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری است.

شهردار سابق ابرکوه همچنین تملک و آزادسازی هزاران متر زمین جهت بهسازی شهری، تأمین سرانه تأسیسات و خدمات شهری، احداث چندین خیابان، میدان و معبر به‌صورت مشارکتی و همچنین از منابع شهرداری، زیباسازی شهر اعم از پیاده‌روسازی، حصارکشی و نصب المان‌های شهری، تولید مصالح استاندارد نظیر آسفالت و تهیه ده‌ها طرح عمرانی در پاسخ به فقر طرح و برنامه‌ای که در مجموعه شهرداری وجود داشت، را از دیگر خدمات اجرایی آن شهرداری عنوان کرد.

وی بیان کرد: حضور شهرداری ابرکوه در مجمع بین‌المللی شهرداران صلح، نهادهای ملی مانند شهرهای نمونه گردشگری، اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف و ارائه پیشنهاد استقرار دبیرخانه شهر نمونه گردشگری در ابرکوه به‌واسطه مرکزیت جغرافیایی، به سازمان میراث فرهنگی از دیگر گوشه‌ای از اقدامات 4 سال گذشته است.

حاتمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، با تأکید بر اینکه طرح‌ها و برنامه‌های عمده شهرداری، چیزی نیست که طی چهار سال طراحی و به بهره‌برداری برسد و گاهی تأثیرات برخی تصمیمات چند دهه بعد رخ‌نمایی می‌کند، اذعان کرد: شهرداری ابرکوه مسیری تخصصی‌تر، پرکارتر و حساس‌تر را در پیش رو دارد و دستیابی به سطوح قابل‌قبول ارائه خدمات و آبادانی، تلاش‌های زیادی را می‌طلبد.

کارشناس امور شهرداری ادامه داد: در این مسیر پروسه طراحی برخی پروژه‌های شهرداری طولانی بوده و گاهی کل طول یک دوره و یا بیشتر از آن، صرف همین مرحله می‌شود.

وی در این رابطه به پروژه اصلاح ترافیکی و احداث پارک حاشیه بلوار امام علی (ع) اشاره کرد، که بیشتر مراحل طراحی و تصویب خود را پشت سر گذاشته و با اختصاص منابع از محل اسناد خزانه، منابع نفت و گاز در سال جاری و همچنین انتخاب پیمانکار مراحل آغازین اجرای خود را طی می‌کند.

شهردار سابق ابرکوه تصریح کرد: توجه به توسعه فضای سبز و ایجاد تفرجگاه‌های عمومی ازجمله ضرورت‌هایی است که در ادامه مسائل منظر شهری و بهسازی عمومی شهر باید موردتوجه قرار گیرد.

وی در پایان از مسئولان استان، شهرستان از اعضای دور چهارم شورای اسلامی شهر ابرکوه تا معاونت، تیم اجرایی و اداری و به‌ویژه کارگران خدوم شهرداری به‌واسطه همکاری، همفکری، زحمات و تلاش‌هایی که داشتند، تقدیر کرد.

گزارش مراسم تکریم و معارفه و تصاویر آن را در اینجا ببینید.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد