Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهردار ابرکوه در بازدید از اداره کتابخانه های عمومی ابرکوه:

شهرداری نگاه ویژه ای به امور فرهنگی شهرستان خواهد داشت


حاتمی شهردار جدید ابرکوه در دیدار با پرسنل اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: تمامی تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا تعامل خوبی با اداره کتابخانه ها، در راستای برنامه های فرهنگی و کتابخوانی داشته باشیم و نگاه ما به امور فرهنگی شهرستان، نگاه ویژه ای خواهد بود.

حسین- حاتمی- شهردار- ابرکوه
به گزارش سروابرکوه، حسین حاتمی شهردارابرکوه با پرسنل اداره کتابخانه های عمومی ابرکوه دیدار کرد.
در این دیدار، پرسنل اداره کتابخانه های عمومی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کتابخانه ها و پتانسیل خوب این اداره، خواستار رفع موانع ومشکلات این اداره شدند.
در ابتدای جلسه قاسم برزگر رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، گفت: كتاب و كتاب خوانی و میزان گرایش به مطالعه، امروزه یكی از شاخص‌های توسعه به شمار می‌رود. بررسی‌ها نشان می‌دهد مطالعه و كتاب خوانی وضعیت مطلوبی در ایران ندارد و عمدتا مردم ایران از خرید و یا مطالعه كتاب گریزانند.
برزگر در پایان پس از ارائه برنامه ها و فعالیت های کتابخانه های عمومی، خواستار توجه بیشتر شهرداری به امور فرهنگی شهرستان و انجام اقدامات لازم و جدی جهت ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه شد.
در ادامه جلسه حاتمی به محرومیت شهرستان ابرکوه اشاره کرد و افزود: برای رفع موانع و ایجاد زمینه و بستر لازم جهت ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه، نهادهای مختلف خانواده، نظام آموزشی، كتابداران و كتابخانه‌ها، دولت و رسانه‌های گروهی و ناشران باید هم سو و هم هدف، به سمت مشخصی برای رفع مشكلات موجود، حركت كنند.
حاتمی در خاتمه سخنانش خاطر نشان کرد: تمامی تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا تعامل خوبی با اداره کتابخانه ها در راستای برنامه های فرهنگی و کتابخوانی داشته باشیم و نگاه ما به امور فرهنگی شهرستان، نگاه ویژه ای خواهد بود.



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد