Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهردار یزد:

شهرداری یزد در احداث مجموعه ارگ یزد،2800 میلیارد ریال مشارکت داشته است


شهردار یزد گفت: مجموعه تجاری - تفریحی ارگ یزد با مشارکت سه جانبه شهرداری، کارخانجات شهید قندی و بخش خصوصی و سرمایه گذاری 2800 میلیارد ریالی شهرداری در طول 60 ماه احداث می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، شهردار یزد در گفتگو با خبرنگار یزدندا از احداث مجموعه تجاری - تفریحی ارگ یزد با مشارکت 2800 میلیارد ریالی شهرداری خبر داد و گفت: قرارداد احداث مجموعه تجاری- تفریحی ارگ که میزان سرمایه گذاری در آن 2800 میلیارد ریال یعنی معادل 62 درصد بودجه شهرداری در سال جاری می باشد، منعقد شد.


محمد رضا عظیمی زاده اظهار کرد: این پروژه مشارکتی توسط شهرداری یزد، شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی وبخش خصوصی در زمینی به مساحت 23 هزار و 309 مترمربع و با زیربنایی به متراژ 103 هزار مترمربع در انتهای بلوار شهید قندی، در طول مدت پنج سال به اجرا در می آید.


وی افزود: این مجموعه با 4 کاربری «اداری، تفریحی، تجاری و خدماتی » با هدف تامین زیرساخت های گردشگری یزد ساخته می شود.


عظیمی زاده اذعان کرد: در این پروژه شهرداری یزد بر اساس آورده خود 17 درصد، شرکت کارخانجات  شهید قندی 11 درصد و بخش خصوصی 72 درصد مشارکت دارند.


*  در حال حاضر جمعیت گردشگر یزد 60 هزار نفر است که بر اساس برنامه ریزی های بلند مدت در 45 سال آینده باید به 800 هزار نفر برسد و این اقدام شهرداری یزد در راستای تامین زیر ساخت های گردشگری و بردن یزد به سمت صعنت گردشگری می باشد.


انتهای پیام/

 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد