Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

بخشدار مرکزی ابرکوه:

شوراها باید دهیارانی انتخاب کنند که همسو با دولت باشند


بخشدار مرکزی ابرکوه گفت: شوراها باید دهیارانی انتخاب کنند که علاوه برهمسو بودن با دولت، تعامل خوبی با شورا و مردم داشته باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، حسین عسکرزاده معاون مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، در حاشیه همایش منتخبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی ابرکوه اظهارکرد :  با توزیع بیش از پنج هزارتن قیر رایگان در روستاهای استان یزد بیش از یک میلیون مترمربع از معابر ، کوچه هاو راههای روستایی این استان طی دوسال گذشته آسفالت شده است و این طرح با مشارکت دهیاری ها، شوراها و بنیاد مسکن اجرا شده است .

 

وی با اشاره به خدمات عمرانی دولت یازدهم در روستاهای استان گفت: درسه سال گذشته بیش از چهار هزار و 500 پروژه با یکهزار و 870 میلیارد ریال بودجه توسط دهیاری ها و شورای های استان اجرا شده است.

عسکر زاده ادامه داد: بیشتر این پروژه ها مربوط به زیرساخت ها و طرح های بهسازی ، روشنایی ، ورزشی و فضای سبز روستایی است .

این مسئول اضافه کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در چهار سال گذشته با پرداخت 300 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت زمینه اشتغال بیش از یکهزار نفر در زمینه های تولیدی ، گردشگری و خدماتی فراهم شده است .

به گزارش ایرنا، معاون مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد افزود: در دولت یازدهم بیش از 70 دستگاه خودرو خدماتی، عمرانی و آتش نشانی برای روستاهای استان تهیه شد و بین دهیاری های استان توزیع شده است.

بخشدار مرکزی ابرکوه هم در این همایش بابیان اینکه اعضای شوراها جدید هم درخدمت مردم هستند گفت: هرگونه فعالیت عمرانی در روستاها منوط به مصوبه شوراهاست.

محمد جواد آقایی اظهارکرد: شوراها باید دهیارانی انتخاب کنند که علاوه برهمسو بودن با دولت، تعامل خوبی با شورا و مردم داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته بیش از 70 طرح عمرانی در روستاها اجرا شده است افزود: شورا پل ارتباطی مردم و مسئولان برای رونق بخشیدن به رفع مسایل و مشکلات ، تولید و اشتغال هستند. 

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد