Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صبح امروز انجام شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ابرکوه+ عکس


کارشناس مسائل سیاسی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در ابرکوه گفت: ملت ایران هر ساله با حضور در انتخابات و راهپیمایی ها؛ مشت محکمی بر هذیان گویی های فتنه گر داخلی و خارجی می کوبد.

به گزارش سرو ابرکوه، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور ائمه جمعه ابرکوه و مهردشت، فرماندار، بخشداران و جمعی از روسای ادارات و ارگان ها و نیروهای نظامی و انتظامی، در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.

مشهدی بافان کارشناس مسائل سیاسی در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر به خیانت های شاه معدوم اشاره کرد و گفت: شاه در کشور قوانین ننگینی از جمله کاپیتالاسیون را به اجرا در آورد که اعتراض علما از جمله حضرت امام(ره) را در پی داشت.

مشهدی بافان بیان کرد:  در دهکده جهانی، قدرت های جهانی در سازمان ملل برای خود حق وتو گرفتند؛ غرب دین را افیون زندگی نامید و آزادی مطلق را ترویج نمود.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) در چنین زمانی و در حالی که گفته می شد باید دین از حکومت جدا شود، فرمود شاه باید برود و حکومت دینی و اسلامی و خدا محور حاکم گردد بنابراین شعار« نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» مطرح شد.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: استکبار نتوانست در مقابل این پیروزی و گفتمان ساکت باشد و دشمنی خود را شروع کرد؛ اما ملت ایران هر ساله با حضور در انتخابات و راهپیمایی ها و با حضور در این رزمایش عظیم ملی و انقلابی مشت محکمی بر دهان هذیان گویی های فتنه گر داخلی و خارجی می کوبد.

وی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در روز هفتم اسفند بیان کرد: بنا به فرموده امام خامنه ای(مدظله) همه باید در انتخابات شرکت کنند و با استفاده از معیارهای انقلابی و یا لیست افراد معتمد، متدین و انقلابی، انتخاب اصلح را داشته باشد.

لازم به ذکر است اهدای لوح تقدیر و هدایا به فرماندار، دادستان و رئیس بانک مهر اقتصاد  به عنوان فعالین امر اقتصاد مقاومتی در شهرستان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد