Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

معاون شهردار ابرکوه:

ضرورت اجماع مسئولین برای تکمیل پروژه تقاطع 15 دی


معاون شهرداری ابرکوه گفت: با وجود برخی ضرورت ها نظیر بزرگداشت محل ورود مقام معظم رهبری (مدظله) به شهرستان، تعریف ورودی شهر از محور استان و... ایجاب می نماید که کلیه مسئولین استان و شهرستان بر احداث و تکمیل این پروژه اجماع نمایند.

به گزارش سرو ابرکوه، مهندس سید علیرضا رسولی معاون شهردار ابرکوه،  با گرامیداشت سالگرد ورود رهبر معظم انقلاب(مدظله) به شهر باستانی ابرکوه، اظهار داشت: خدا را شاکریم که مقام عظمای ولایت با قدوم مبارک خود در شهرمان ابرکوه حضور یافته و با خود برکات بسیاری به این دیار آوردند.


رسولی در ادامه با اشاره به فعالیت های عمرانی در سطح شهر افزود: پروژه تقاطع 15 دی در اولین سال سفر مقام معظم رهبری(مدظله) بنابر پیشنهاد این معاونت، در شورای نامگذاری تصویب گردید و بنابر ضرورت موضوع، مکرر کار احداث و تکمیل آن پیگیری شد.


مهندس رسولی احداث تقاطع 15 دی را یکی از مهمترین طرح های شهرستان دانست و افزود: برخی ضرورت ها نظیر بزرگداشت محل ورود مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به شهرستان، تعریف ورودی شهر از محور استان، بهسازی مبدأ ورودی، رفع مشکل تداخل راه برون شهری و درون شهری و ... ایجاب می نماید که کلیه مسئولین استان و شهرستان بر احداث آن اجماع نمایند.


این مقام مسئول در پایان تصریح نمود: بنابر ضرورت احیاء برخی طرح های مهم مشترک بین ادارات ذیربط، لازم شد تا با اعلام این طرح در یکی از سایت های محبوب شهرستان بتوانیم در سال های نزدیک و روز مبارک 15 دی، شاهد افتتاح این پروژه مهم باشیم و مجموعه شهرداری ابرکوه مانند گذشته در این راستا قدم هایی بردارد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد