Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه شهر مهردشت:

ضرورت حضور پررنگ تر مسئولین در برنامه ها بویژه نماز جمعه


امام جمعه شهر مهردشت در خطبه های نماز جمعه گفت: استکبار جهاني آمريکا، اسرائيل و فريب خوردگان کشورهاي منطقه، اين ها همه دست به دست هم دادند تا اينکه امت اسلامي را پاره پاره کنند و تفرقه بياندازند و باید مسلمانان بیدار و هوشیار باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه شهر مهردشت در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک روز بزرگ ولادت با سعادت رسول اکرم و امام صادق علیهم السلام و هفته وحدت اظهار داشت: امروزه برخي فرقه‌هاي انحرافي با مسلمان‌کشي بخصوص شيعه‌کشي مي خواهند وحدت و همدلي مسلمانان را بر هم بزنند که مسلمانان بايد مراقب فتنه دشمنان باشند.


وحدت مهمترین نیاز امروز جامعه اسلامی
حجت الاسلام علیزاده نیاز امروز جامعه اسلامی را وحدت اعلام کرد و گفت: استکبار جهاني آمريکا، اسرائيل و  فريب خوردگان کشورهاي منطقه، اين ها همه دست به دست هم دادند تا اينکه امت اسلامي را پاره پاره کنند و تفرقه بياندازند؛ اي کاش اينها بيدار مي شدند و مي فهميدند.


وی افزود: متاسفانه آمريکا، انگليس، کشورهاي غربي و اسرائيل اين ها از ابزار تفرقه بين مسلمانان حداکثر استفاده را مي کنند و با چاقو سر برادر ديني خود را در سوريه و جاهاي ديگر مي برند و بعد هم افتخار مي کنند مي گويند داريم مي رويم بهشت! اين ها تمام توطئه آمريکا و اسرائيل است.


خطیب جمعه شهر مهردشت ابرکوه ضمن اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در جمع مردم قم گفت: رهبر معظم انقلاب  اتحاد و اتفاق ملی را مهمترین نیاز امروز خواندند. و فرمودند: ایجاد تفرقه و دودستگی در میان مردم، به هر عنوان و با هر توجیه، ضد منافع ملی و ضد آرمان هاست.


ضرورت حضور پررنگ تر مسئولین در برنامه ها بویژه نماز جمعه
علیزاده ضمن بیان و تفسیر سخنان رهبری، به لزوم توجه مسئولان به سخنان معظم له اشاره و تصریح کرد: مسئولین باید بدانند که خادم مردم هستند و باید بین مردم باشند و در مناسبت ها و مراسمات حضور داشته باشند اما متاسفانه ما شاهدیم بعضی از مسئولین حضورشان در مناسبات ملی و عبادی مثل نماز جمعه کمرنگ است و این موجب نگرانی مردم شده است.


وی در پایان از خیرین درمانگاه مهردشت قدردانی کرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ثث
حضور آقای مورکیان در جلسه شورا
جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ابرکوه مورخ 14/10/93 در سالن شورا با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم ضمن گرامیداشت آغاز هفته وحدت و شروع امامت امام زمان(عج) از طرف سیدحمید جلایی آغاز گردید طبق روال هر هفته شورا پاسخگوی مراجعات مردمی و نامه های ارسالی از ادارات گردید.
در ادامه شهردار محترم در رابطه با توانمندیهای شهر تاریخی ابرکوه در مسیر گردشگری و سوغات ابرکوه و اقامتگاه های مربوط به گردشگری پیشنهاداتی را ارئه نمود که پس از پیگیری و بحث مقرر گردید در خصوص پیگیری موارد فوق الذکر جلسات دوره ای با ریاست شورای اسلامی شهر ابرکوه و دبیری شهرداری و همچنین با هماهنگی فرمانداری و میراث فرهنگی در جهت رسیدن به هدف فوق، برگزار گردد.
آقای مورکیان ریاست دادگستری شهرستان ابرکوه به منظور بررسی مسائل شهرستان در جلسه حضور یافت و تبلیغات از طریق تلویزیون شهری در مورد آسیب های اجتماعی ( طلاق، مصرف مواد مخدر و ... ) را از شهرداری خواست.
همچنین آقای ابطحی ریاست اداره اوقاف شهرستان ابرکوه در خصوص پلاک ثبتی 4462 و نسبت سهام یک هشتم اداره اوقاف و سهام شهرداری به منظور بحث و تبادل نظر در جلسه حضور یافت.
در این جلسه مسائلی نظیر پیگیری مشکلات کارگران سنگبری احسان و همچنین پیگیری بودجه ملی سرو، تملک حرائم آثار باستانی، حمایت از طرح و توسعه مراکز محلات و ... مورد بررسی قرار گرفت و همچنین در ادامه شورای شهر از استاندار محترم یزد جهت طرح مسائل و مشکلات شهرستان ابرکوه طی نامه ای درخواست وقت نمود .
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۱۰/۲۰ ۱۴:۲۴.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد