Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده رئیس مرکز خدمات در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران ابرکوه:

طلبه باید با هدف پاسخگویی به شبهات، وارد فضای مجازی شود


نماینده رئیس مرکز خدمات در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران ابرکوه گفت: طلبه باید با هدف پاسخگویی به شبهات، وارد فضای مجازی شود و انجام وظیفه کند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی به، نماینده رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در چهارمین سفر استانی خود به حوزه های علمیه سراسر کشور، به ابرکوه سفر کرد.

وی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر هدف این سفر خود را آشنا کردن طلاب و کادر مدارس علمیه سراسر کشور با مجموعه مرکز خدمات عنوان کرد.

حجت الاسلام هادی به، با بیان اینکه این مرکز به امر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۰، فعالیت خود را در مدرسه معصومیه قم با هدف کمک به درمان وقرض الحسنه طلاب آغاز کرده است، روند خدمات رسانی این مرکز را با پیشرفت چشمگیر عنوان کرد.

این مقام مسوول افزود: عزت طلبه باید حفظ شود، وقتی طلبه خانه نشین شود نباید دست پیش کسی دراز کند و مرکز خدمات معیشت ضروری را رفع می کند و هزینه خانواده بعد از فوت طلبه مستمری در نظر گرفته می شود.

وی تاکید کرد: سرمایه طلبه خدا وامام زمان(عج)است، هر طلبه باید حداقل روزی یک ارتباط با امام زمان(عج)خود داشته باشد امامی که مظهر لطف الهی است؛ یقینا به ما توجه دارد، از خدا بخواهید تا در شناخت مبانی دین به مردم و تنبین احکام در مسیر درست حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه طلبه چراغی است که جامعه را از ضلالت نجات می دهد گفت: از خانواده، محله وجامعه شروع کنید؛ برای خدا از هیچ کوششی دریغ نکنید؛ شبکه های اجتماعی را تا مادامی که بتوانید جلو این شبهات را گرفته بر خورد حرام کنید، طلبه باید با هدف پاسخگویی به شبهات، وارد فضای مجازی شود و انجام وظیفه کند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از اساتید، کادر وممتازان طلاب مدرسه علمیه کوثر ابرکوه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد