Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در سالروز فاجعه منا صورت گرفت

طنین «‌آل‌سعود، خادم امريکاست» در مهردشت + تصویر


نمازگزاران مهردشتی با برگزاری تظاهراتی پرشور در این شهر، بی کفایتی دیکتاتورهای سعودی عربستان در اداره حج و تجاوزات بی شرمانه این کشور به ملت های اسلامی را محکوم کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، در همه‌ يك سال گذشته از حادثه‌ مرگبار منا، نه جمهوري اسلامي و نه مردمش، نگذاشتند اعتراضات‌شان عليه آل‌سعود به رخوت و سكوت برسد. امروز در آستانه‌ عيد قربان و اولين سالگرد فاجعه‌اي كه بي‌لياقتي آل‌سعود آن را رقم زد، مردم ايران باز صداي اعتراض و انزجارشان از آل‌سعود را به خيابان‌ها كشاندند، شايد كسي در دنياي چندصد ميليوني جهان اسلام تلنگري بخورد و با خود فكر كند چرا نبايد مرگ مظلومانه‌ هزاران حاجي غبار رخوت را از سرمان بردارد! با اين همه، آنچه روز گذشته بعد از نمازجمعه‌ در شهر مهردشت به نمايش درآمد، فقط خشم و اعتراض نبود، مردم ايران دغدار عزيزان‌شان هستند؛ داغي كه التيام نيافته است.

 


در اين تظاهرات نمازگزاران شعارهايي همچون «رهبري ملت ما الهي است، راه بدون رهبري گمراهي است»، «وصيت تمامي شهيدان، پيروي از رهبري است و قرآن»، «اهل بصيرت پيرو رهبر است، راه دين هميشه روشنگر است»، «وحدت و انسجام امت ما، نابودساز نقشه امريکا»، «مرگ بر صهيونيست، مرگ بر انگليس، مرگ بر امريکا و مرگ بر آل‌سعود خائن»، «آل‌سعود آل‌ابوسفيان، فاجعه منا دليل آن است»، «امنيت حجاج بيت خدا، در خطر افتاده چرا در منا»، «‌آل‌سعود خادم امريکاست»، «مرگ بر منافقين مزدور»، «سوء‌مديريت آل‌سعود، گرديد بر تمام عالم شهود»، «حجاج بيت خدا، احرام‌شان کفن شده در منا»، «محکوم باشد در تمام دنيا، ‌حقوق ضدبشر امريکا»، «سردمداران توحش، سعودي مردم‌کش»، «‌سعودي جنايت مي‌کند، امريکا حمايت مي‌کند»، «هيهات منا‌الذله» «مرگ بر آل‌سعود کافر» و «خط قرمز جوانان انقلابي بحرين، تعرض به شيخ عيسي‌قاسم است» سر دادند.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد