Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

ظهور انقلاب اسلامی در سال 57؛ قدرت سوم جهانی را ترسیم کرد/ «مقاومت» رمز ماندگاری انقلاب


امام جمعه ابرکوه گفت: انقراض رژیم شاهنشاهی نه فقط دستاورد عظیم داخلی در تحول بخشی به تمام زوایای زندگی ایران داشت بلکه برای اردوگاه استکبار جهانی قطب سومی را به نام قدرت اسلام را ترسیم کرد که موجب وحشت سردمداران شرق و غرب شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان به مناسبت خجسته ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی به همین مناسبت در مسجد کوثر اظهار کرد: حضرت امام(ره) درمیان شور و شوق توأم با نگرانی مردم نسبت به توطئه های دشمن؛ با حضور امید آفرین در جمع ملت، خود از روز دوازدهم بهمن سال 57 سرعت سیر انقلاب در کشور را دو چندان کرد واین حضور مبارک موجب دلگرمی مردم شد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: کسانیکه به نوعی دلداده به رژیم شاه بودند با حضورامام عزیز در جمع ملت انقلابی ایران، احساس ناکامی کرده و به دامن ملت بازگشتند چرا که امام(ره) با هدف حفظ بزرگواری ملت، مبارزه با دشمن و کوتاه کردن دست اجانب از مملکت قیام کرد.

وی خاطر نشان کرد: خدای متعال همواره پشتیبان ملت ایران بود و توطئه های دشمنان را در آسیب رسانی به امام(ره) و برپایی کودتاهایی همچون کودتایی که در21 بهمن ماه 57  قصد انجام آن را داشتند بر ملا کرد.

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در باورهای دینی مردم داشته و دارد گفت: انقراض رژیم شاهنشاهی که ژاندارم منطقه بود نه فقط دستاورد عظیم داخلی در تحول بخشی به تمام زوایای زندگی فردی، سیاسی، فرهنگی واقتصادی برای ملت ایران داشت بلکه برای اردوگاه استکبار که جهان را بین خود به قطب شرق سوسیالیسم وکاپیتالیسم تقسیم کرده بودند، قطب سومی را به نام قدرت اسلام را ترسیم کرد که موجب وحشت هر دو سردمدار شرق و غرب یعنی آمریکا وشوروی سابق شد.

وی افزود: به همین دلیل این دو قدرت به رغم جنگ سرد و زرگری که داشتند، مثل دو لبه قیچی متحد شدند تا با تحمیل جنگی نا برابر انقلاب اسلامی را سرنگون کنند که به فضل الهی موفق نشدند.

امام جمعه ابرکوه بیان کرد: ملت شجاع ایران در مراحل استمرار بخشی به انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به خوبی نشان داد که مانند مسلمانان صدراسلام نیست که تحت وسوسه منافقین قرار گیرد و از جهاد وشهادت فراری باشد ودل پیامبر خدا(ص) را بیازارد.

حسینی افزود: مردم غیور ایران با تبعیت از فرامین امام خود جانانه مرد میدان شد و نظام سلطه ستم را به مبارزه طلبید و نشان داد که با مقاومت به جریان باطل جواب می دهد و این عزم و اراده ملی است که در پرتو کلمه توحید، توحید کلمه ایجاد می کند.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد