Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

سردار نقدی در اردبیل؛

عاقبت سازش با آمریکا خواری و دور شدن از منافع ملی است


رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: عاقبت سازش با آمریکا خواری و زبونی و دور شدن از اهداف ملي است.

به گزارش سروابرکوه، سردار محمد رضا نقدی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی با ایران بر سر مسائل هسته ای نیست اظهار داشت: تحریم های چندین ساله استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی ایران نشان می دهد که استکبار جهانی با استکبار ستیزی ما مشکل دارد و مسائل هسته ای بهانه است.

وی تصریح کرد: تشدید تحریم ها از سوی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا نشان می دهد که آمریکا از ایران اسلامی می ترسد و تلاش می کند از هر طریقی از گسترش نفوذ ایران اسلامی جلوگیری کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: ایستادگی ملت ایران بر سر آرمان هایش ثابت کرده که این ملت به هیچ وجه زیر بار حرف زور نمی رود و همواره پایبند ارزش ها و آرمان های خود است.

وی افزود: در حالی که آمریکا از هیچ شرارتی در خصوص ایران دریغ نمی کند برخی ها سازش با آمریکا را مطرح می کنند که این عقب نشینی کمال بی خردی است و هرگونه نرمشی نشانه تسلیم، خواری و زبونی است.

این مسئول تاکید کرد: سازش در این شرایط که انقلاب اسلامی موجب بیداری همه ملت ها شده و بارقه امید و قیام را در جهان زنده کرده است اوج ناجوانمردی در حق ملت های آزاده و آزادی خواه است.

سردار نقدی تاکید کرد: زمانی که آمریکا در تمام مولفه ها در اوج قدرت بود شکستش دادیم؛ امروز که آمریکا با مرگ اقتصادی رو برو شده است و بدهی ها زیادی دارد سازش معنایی ندارد؟

وی ادامه داد: زمانی که چیزی نداشتیم با ۲۲۰هزار شهید و صدها هزار جانباز در مقابل استکبار سربلند ایستادیم الان که در اوج قدرت هستیم و با ۱۲۲کشور تعامل داریم بر اساس چه معیاری مذاکره کنیم؟

وی گفت: تا زمانی که اسراییل هست مذاکره با آمریکا معنی ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: تجربه ثابت کرده هرگاه در مقابل استکبار کوتاه آمده ایم آنها با وقاحت تمام پیشروی کرده اند که می توان به مواضع کاملاً منفعلانه دولت اصلاحات اشاره کرد که نتیجه آن محور شرارت خواندن ایران از سوی آمریکا بود.

وی با اشاره به سرنوشت کشورهایی نظیر مصر، لیبی، عربستان، که راه سازش با آمریکا را در پیش گرفتند اظهار داشت: عاقبت سازش این کشور ها با آمریکا خواری، زبونی ، دور شدن از اهداف ملی ،اعتقادات و وابستگی این کشورها بود که باید از این تجربه عبرت گرفت.

وی یاد آور شد: روزی که در جهان تنهای تنها بودیم ایستادیم و مقاومت کردیم، آیا امروز که دنیا حامی و همفکر و از متحدان جمهوری اسلامی است، سازش عاقلانه است؟

منبع:سبلانه




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد