Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

عدم توجه به یوم الله 9 دی، زمینه ساز ایجاد فتنه های جدید است


امام جمعه بخش بهمن گفت: حماسه ۹ دی نباید هرگز به فراموشی سپرده شود بلکه باید هر سال با شکوه تر باشد که در غیر این صورت، بدون شک زمینه ای برای ایجاد فتنه ای جدید باز می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، برای مردم هر ملتی در تاریخ روزهای مهم و بیادماندنی وجود دارد که ماندگاری آن روزها برگرفته از اعتقادات و روند شکل‌گیری آن روزهاست.

در ایران بعد از انقلاب اسلامی نیز روزهای ماندگار تلخ و شیرینی چون پیروزی شکوهمند مردم بر طاغوت و رژیم گذشته در روز 22 بهمن سال 1357، 31 شهریور ماه سال 1359 حمله عراق به ایران، سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، 14 خرداد سال 1368 روز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و 9 دی ماه 1388 روز بصیرت و میثاق با ولایت از جمله این روزهاست که سیر اتفاقات مربوط به این روزها باعث شده است تا جاوید بمانند.

آخرین مورد این روزهای ماندگار حماسه 9 دی 1388 بود که در سال‌های اخیر باعث ایجاد وحدتی مثال‌زدنی در بین نیروهای انقلابی و دلسوزان اسلام شد و روز حماسه لقب گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در گفتگو با سرو ابرکوه با توجه به نزدیک شدن یوم الله ۹دی و روز بصیرت اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه و حضور با شکوه مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی  ۹دی ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرینی از افتخارات ایران اسلامی به حساب می آید.

علیزاده حماسه ۹ دی را نماد بصیرت مردمی عنوان کرد و افزود: آحاد ملت ایران اسلامی که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و انقلاب ایستادند و این روز را به عنوان روز بصیرت به یوم الله تبدیل و آن را ماندگار کردند.

وی تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در این روز تاریخی نشان داد که در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا می کنند هرگز راه را گم نکرده و دست از ولایت فقیه بر نمی دارند.

امام جمعه بخش بهمن افزود: آنچه مهم است این است که حماسه ۹ دی نباید هرگز به فراموشی سپرده شود بلکه باید هر سال هر چه با شکوه تراز سال های قبل برگزار شود که اگر غیر از این باشد بدون شک زمینه ای برای ایجاد فتنه ای جدید باز می شود.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: اگر به مبانی و ارزش های اسلام و انقلاب حمله شد و در کشور فتنه و مخاصمه شکل گرفت مطمئنا زمینه نفوذ پیش خواهد آمد و آنگاه اصل نظام و ولایت فقیه انکار خواهد شد و این یک عبرت بزرگ است.

انتهای پیام / ک

 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد