Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جشن ولادت امام موسی کاظم(ع) مطرح شد؛

عدم معرفت به امام معصوم و بروز شبهات، مهمترین عوامل تنهایی ولی خدا


مدیر کمیته امداد ابرکوه گفت: در جشن ولادت امام موسی کاظم(ع) در کانون شهید چمران، عوامل تنهایی امام معصوم(ع) در هر عصر و لزوم داشتن بصیرت بررسی شد.

 به گزارش سرو ابرکوه، حسن غلامپور مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ابرکوه از برگزاری مراسم جشن ولادت امام موسی کاظم علیه السلام در کانون شهید چمران این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم با هدف آشنایی دانش آموزان با لزوم داشتن بصیرت در هر عصر و زمان برگزار شد.

غلامپور بیان کرد: در این مراسم که 25 دانش آموز حضور داشتند به بررسی عوامل تنهایی امامان معصوم در زمان حیاتشان، بویژه امام موسی کاظم(ع) اشاره شد.

وی تصریح کرد: آنچه باعث تنهایی امام معصوم می شود وجود سه عامل از جمله عدم معرفت و شناخت امام و جایگاه وی در هر عصر و زمان، عدم استقامت مریدان امامان معصوم (ع) در برابر دشمنان، و بروز شبهات فراوان در زمان حیات ولی خداست که در صورت تکرار این سه عامل، ولی خدا در هر زمان تنها خواهد بود.

مدیر کمیت امداد ابرکوه در بیان این مطالب که توسط حجت الاسلام روح الامینی ایراد شده بود افزود: داشتن بصیرت و آگاه بودن به مسائل زمان از مهمترین راه های مبارزه با این عوامل است.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد