Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماينده قزوين در مجلس شوراي اسلامي:

عملکرد خاتمی در فتنه ۸۸ راهی برای ورودش به صحنه انتخابات باقی نگذاشته است


سيد مرتضي حسيني گفت: براي ورود به عرصه انتخابات و نامزدي رياست جمهوري نيازمند افرادي هستيم كه كارنامه درخشاني داشته باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، سید مرتضی حسینی نماینده استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با کمک یک میلیاردی عربستان سعودی به اصلاح طلبان که با محوریت سید محمد خاتمی صورت گرفت، گفت: این سیاست مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که هر جا مخالفتی علیه نظام و مسئولینش مشاهده کنند، آن جا وارد شده و با حمایت هایشان قصد ضربه زدن به این نظام و انقلاب را دارند.

وی در ادامه به عملکرد فرهنگی و سیاسی و اقتصادی دوران رئیس دولت اصلاحات اشاره کرد و افزود: در این دوران ۸ ساله که از خرداد۷۶ شروع شد و تا سال ۸۴ ادامه پیدا کرد، اتخاذ سیاست های غلط از سوی خاتمی و اطرافیانش به گونه ای بود که بیشترین ضربه را به کشورمان وارد ساخت. نمونه اش هم در بحث قبول تعلیق فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران بود که، باعث عقب افتادن بحث هسته ای ما شد و در این زمینه دولت مردان خاتمی کارنامه سیاهی برای ما در تاریخ کشور باقی گذاشتند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای ورود به عرصه انتخابات و نامزدی ریاست جمهوری نیازمند افرادی هستیم که کارنامه درخشانی داشته باشند نه کسانی که در دوره کاری شان وضعیت فرهنگ کشور به طرز اسف باری سقوط کرد. شما اگر روزنامه های آن وقت را مورد بررسی قرار دهید، متوجه می شوید که بیشتر آنها دین و اعتقادات مردم را نشانه رفته بودند.

حسینی در ادامه با بیان این که عملکرد خاتمی در فتنه ۸۸ راهی برای ورودش به صحنه انتخابات باقی نگذاشته است، تاکید کرد: وی در دوران فتنه و بعد از آن سکوت کرد و برائتی از عملکرد سران فتنه نداشت.

وی در مورد این که اگر خاتمی نامزد ریاست جمهوری شود، شورای نگهبان او را تائید می کند یا نه، تصریح کرد: نمی توان در باره این گونه مسائل از الان اظهار نظر کرد. اما در حال حاضر اگر بنده جای شورای نگهبان بودم، او را کنار می گذاشتم.

منبع:صبح قزوین




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد