Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در حاشیه؛

غیبت قابل تقدیر رئیس دانشکده پیراپزشکی ابرکوه، در مراسم تکریم از مادران شهدا


زمانی که از غیبت رئیس دانشکده پیراپزشکی در مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا در این دانشکده جویا شدیم، فهمیدیم...

یادواره-شهدا-تکریم-مادران-ابرکوه-.

به گزارش سروابرکوه،مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا در دانشکده پیراپزشکی با حاشیه هایی همراه بود. یکی ازاین حواشی که ذهن حضار و به خصوص خبرنگاران را به خود مشغول کرده بود،عدم حضور رئیس این دانشکده در مراسم بود.

به همین علت خبرنگار سایت سرو، سراغ مسئولین دانشکده پیراپزشکی رفت تا از دلیل غیبت قابل توجه و غیرمنتظره دکتر شیخی، پرس و جو کند؛ در نهایت متوجه شدیم که آقای دکتر در اتاق عمل تشریف دارند.

همزمان با برگزاری مراسم تکریم از مادران شهدا، دکتر علی شیخی جهت انجام یک عمل جراحی در اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء حضور داشتند و انجام وظیفه انسانی خود را مقدم بر حضور در این مراسم دانستند.

حضور رئیس دانشکده پیراپزشکی در اتاق عمل و عدم حضورشان در برنامه ای که جهت بزرگداشت مادران شهدا، این اسوه های شکیبایی و استقامت برگزار شده بود، نشان از روح بلند انسانیت، خلوص نیت، حس مسئولیت پذیری و خدمت به خلق در وجود ایشان است.

دکتر شیخی با این کردار خویش نشان داد، اگر روزی جوانانی وظیفه خود می دانستند که برای نجات مرزهای اسلامی از جان بگذرند، امروز وظیفه ماست که برای نجات جان انسان ها، ترویج فرهنگ ناب اسلامی  و خدمت به خلق در هر پست و مقام، از بسیاری موقعیت ها و منافع خود چشم پوشی کنیم.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد