Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

فاجعه منا نمونه ای از عدم امنیت در کشورهای منطقه است


امام جمعه بخش بهمن در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی، گفت: فاجعه منا و جان باختن هزاران حجاج مظلوم در این حادثه؛ نمونه ای از بی کفایتی و بی تدبیری حکام است که از تامین ابتدائی ترین مسئله امنیتی در کشور خود عاجزند.

به گزارش سرو ابرکوه، به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، جمعی از پرسنل نیروی انتظامی ابرکوه و بخش بهمن با حجت الاسلام علیزاده امام جمعه این بخش، دیدار کردند.


این جلسه با حضور سرهنگ زنگویی جانشین فرماندهی انتظامی ابرکوه و سروان مهری از نیروی انتظامی بخش بهمن برگزار شد.


حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن با استناد به روایت رسول اکرم و ضرورت امنیت و آرامش در جامعه، اظهار کرد: نعمت سلامتی و امنیت، نعمت هایی هستند که قدر آنها شناخته نشده است.


علیزاده افزود: امروز علی رغم وجود نا امنی و ترور در همسایه های شرق و غرب، به لطف خداوند و تحت فرامین فرماندهی کل قوا و به برکت وجود سبز پوشان نیروی انتظامی، شاهد امنیتی پایدار در کشور و مرزهای آن هستیم.


وی خطاب به پرسنل نیروی انتظامی گفت: مسئولیت تامین امنیت و آرامش، موهبت بزرگی است که خداوند نصیب شما کرده است. زمانی که گوهر گرانبهای امنیت در کشور خود را با شرایط نامناسب فعلی منطقه، جنگ افروزی های آمریکا و حکام بی کفایت بعضی از کشورهای منطقه مقاسیه می کنیم؛ ارزش آن چندین برابر می شود.


امام جمعه با اشاره به فاجعه منا و هزاران نفر حجاج جان باخته، بیان کرد: این حادثه؛ نمونه کوچکی از بی کفایتی و بی تدبیری حکام است که از تامین ابتدائی ترین مسئله امنیتی در کشور خود عاجزند.
علیزاده، یکی از ماموریت های مهم و اصلی نیروی انتظامی را، حفظ امنیت در محیط جامعه برشمرد.


وی در پایان از پرسنل نیروی انتظامی خصوصا نیروی انتظامی بخش بهمن به جهت امنیت منطقه، کنترل بعضی امور و کم شدن سرقت، خصوصا سرقت پسته، تقدیر و تشکر کرد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد