Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه:

فرهنگ سازی بیشتر جهت پرداخت عوارض شهرداری توسط مردم


احمد دارابی گفت: یکی از راهکارهای بالا بردن در آمدهای شهرداری را فرهنگ سازی بیشتر جهت پرداخت عوارض شهرداری توسط مردم، عنوان کرد.

به گزارش سروابرکوه، احمد دارابی، فرزند محمود، با 42 سال سن، کارشناس تعاون و امور رفاهی اداره آموزش و پرورش شهرستان، منتخب انتخابات چهارمین دوره شورای شهر در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه گفت: در ابتدا از مردم فهیم و متدین ابرکوه کمال تشکر را دارم که با حضور در پای صندوق های اخذ  رای حماسه سیاسی سال 92 را رقم زدند. و نهایت لطف و بزرگواری را در حق اینجانب روا داشته و افتخار خدمت به مردم شهرمان را به من عنایت نمودند.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگار سرو ابرکوه چنین اظهار داشت:

انگیزه  و هدف شما برای حضور در شورای شهر چیست؟

دارابی: همچنان که می دانیم اهم وظایف شورای اسلامی شهر؛ بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی شهر می باشد و اینجانب با توجه  به تخصص و تجربه و علاقه ای که به کارهای فرهنگی و مردمی داشتم  پا به عرصه خدمت رسانی گذاشتم.

به نظر شما اعضای شورای شهر چگونه می توانند با مردم ارتباط بیشتری داشته باشند؟

دارابی: پیشنهاد من تشکیل تیمی به نام شورا یار است. به این  صورت که از هر محله و منطقه تعدادی از افراد سرشناس و با تجربه به عنوان اعضای این تیم انتخاب شوند تا در بین مردم حضور یافته و نیازها و مشکلاتشان را شناسایی کنند، و طی جلساتی که هر چند وقت یکبار با شورای شهر تشکیل می دهند مشکلات را جهت پیگیری منعکس نمایند.

آیا برنامه و راهکاری جهت پیشرفت شهر دارید؟

دارابی: راهکارهایی که اینجانب ارائه داده ام به این شرح می باشد:

1) توجه بیشتر به آموزش و پرورش و حل مشکلات آن، زیرا معتقدم که اگر آموزش و پرورش ما رشد کند در همه زمینه ها پیشرفت خواهیم داشت.

2) آسیب شناسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی و تلاش در جهت مرتفع نمودن آن با همکاری فعال اعضای شورا.

3) پیگیری جدی مطالبات مردم.

4) بستر سازی جهت استفاده از نظرات تمامی افراد صاحب نظر، متخصص، با تجربه و دلسوز جهت پیشرفت شهر و افزایش سطح مشارکت مردم در فعالیت.

5) تلاش جهت رشد اقتصادی شهرداری و بالا بردن در آمدهای شهرداری(فرهنگ سازی بیشتر جهت پرداخت عوارض شهرداری توسط مردم) در راستای اجرای پروژه های مورد تصویب شورا.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد