Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه خبر داد

قبولی 100 درصدی دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرا ابرکوه در کنکور 96


رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه گفت: 100 درصد دانش آموز مقطع تحصیلی دوازدهم دبیرستان دخترانه صدرا این شهرستان با شرکت در آزمون سراسری سال 1396، در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پذیرفته شدند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام کاظم دشت آبادی رئیس سازمان تبلیغات ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: پذیرفته شدگان در رشته های علوم قرآنی، فقه و حقوق، ادبیات، پژوهشگری اجتماعی، مدیریت اموربانکی، تاریخ تمدن اسلامی، دبیری، طراحی لباس در دانشگاه های دولتی تحصیل می کنند.

وی با قدردانی از کارکنان اداری و آموزشی دبیرستان یادشده، گفت: هم اکنون در این واحد آموزشی، 152 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.

به گفته وی مدارس علوم و معارف اسلامی ابرکوه سال 1386 برای تربیت فرهیختگان دینی و نشر فرهنگ اسلامی تاسیس شد که 15 دانش آموز این دبیرستان حافظ کل قرآن هستند.

وی کسب رتبه های برتری کشوری و استانی در حوزه های قرآنی، فرهنگی و هنری شورای دانش آموزی، نقد ادبی، ثبت هیات مذهبی محبان ولایت خواهران به نام دبیرستان صدرا را از افتخار بیان کرد.

هم اکنون 10 باب واحد آموزشی پسرانه و دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا در استان یزد زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت دارد که سه واحد مربوط به ابرکوه است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش یزد از 14 هزار و 874 داوطلب متقاضی تحصیل استان از گروه های مختلف آموزشی هفت هزار و 528 نفر(50.61 درصد) در آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سال 1396 پذیرفته شدند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد