Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس شورای شهر بافق؛

قیمت زمین در بافق از یزد گرانتر است


سیدمحمدباقی زاده گفت: بافق متاسفانه به دليل قیمتهای کذایی برای جوانان مشکل ساز شده و ميتوانم با اطمينان بگويم قیمت زمین در بافق از شهر یزد گرانتر است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از بافق خبر؛ با حضورصادقیان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و هیئت همراه جلسه خدمات سفر شهرستان بافق برگزار شد.

در این جلسه سیدمحمدباقی زاده رئیس شورای شهرستان بافق گفت: این شهرستان دارای پتانسيل بسيار خوبی است، شهری است که هم از نظر مردم و هم از نظر محل ها و اقامتگاه‎هایی که داراست ميتواند پذیرای مهمانان خارجی و داخلی باشد و شهرداری با تمام امكانات در خدمت مهمانان نوروزی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در خصوص زمین‎های مسکونی شهرستان بافق متاسفانه به دليل قیمتهای کذایی برای جوانان مشکل ساز شده و ميتوانم با اطمينان بگويم قیمت زمین در بافق از شهر یزد گرانتر است.

باقی زاده در پایان گفت: تامین مسكن یکی از دغدغه های مهم جوانان شهرستان است و امیدواریم با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مکان هایی در اختیار شهرداری قرار دهید تا بتوانیم شهرک هایی آماده سازی تا جوانان با عنوان خانه اولی ها بتوانند زندگی خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد