Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه ابرکوه تاکید کرد:

لزوم تمکین نامزدها به نتیجه انتخابات/ گشایش اقتصادی، انتظارملت ازمنتخبین مجلس دهم


امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه گفت: بعد از اعلام نتایج، نامزدها و هواداران نتیجه را تمکین کرده و تابع قانون باشند و به مجادله های بی فایده و نسنجیده مشغول نشوند و جو بدبینی وکاذب ایجاد نکنند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان در خطبه های امروز هفتم اسفند 94 اظهار کرد: امروز روز افزودن برگ زرینی دیگر در اوراق پُر افتخار ایران اسلامی است.

حضور آگاهانه مردم پای صندوق های رای،  استمرار بخش مسیر آینده انقلاب است

وی تصریح کرد: مردم با بصیرت ما، با حضور آگاهانه و مسئولانه خود در پای صندوق های رأی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وپنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با توکل به حضرت حق، درجهت استمرار بخشیدن به مسیر آینده انقلاب و در راستای تثبیت آرمان بلند آن حرکت می کنند.

حجت الاسلام حسینی انتخابات امروز را بسیار مهم و حساس عنوان کرد و افزود: امروزملت بزرگ ایران نمایندگانی کارآمد و انقلابی را برای مجلس شورای اسلامی گزینه می کنند تا بتوانند کشور را از پیچ وخم های سخت و نفس گیر به ویژه ازبحران اقتصادی برهانند.

خطیب جمعه ابرکوه از حضور گسترده مردم در انتخابات پرشکوه هفتم اسفند به عنوان جلوه ای ازهمبستگی ملی وعینیت دولت، ملت، همدلی وهمزبانی نام برد و گفت: امروز به لطف خدا، انتخاباتی آبروبخش درایران اسلامی صورت خواهد گرفت که نتیجه اش هرچه باشد پیروزی ملت ایران خواهد بود و خروجی انتخابات امروز ، مجلسی باشد که قطار ایران را بر ریل رشد و تعالی وتمدن سازی برای جهان اسلام و بشریت قرار دهد.

مردم با انتخاب اصلح، از ورود عناصر نفوذی به مجلسین خودداری کنند

امام جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود به بازخوانی سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم نجف آباد ملت پرداخت و افزود: رهبر انقلاب به همه ما توصیه کردند تا ازدو قطبی شدن جامعه بپرهیزیم ومجلسی بسازیم که شجاع، انقلابی و مدافع حقوق ملت باشد مجلسی که وظیفه شناس بوده ومرعوب آمریکا نباشد، فریب دشمن را نخورد و به عزت واستقلال این کشوراهمیت دهد.

وی تاکید کرد: با ارشادات بصیرت بخش ولی امرمسلمین باید در گزینش و انتخاب نماینده حساس بوده و اجازه ورود عناصر نفوذی به مجلس که بلندگوی دشمن است و حرف آنها را تکرار می کند ندهیم.

این مقام مسئول بحث تقسیم بندی نیروهای انقلاب به تندرو  ومیانه رو را یک بحث وارداتی از اردوگاه غرب و آمریکا عنوان کرد و گفت: کاربرد اعتدال برای نیروهای انقلابی درخصوص تعامل داخلی ازباب رُحماء بینهم است وگرنه در برابر سرا ن استکبار موضع انفعالی یا اعتدالی معنا ندارد بلکه دولت وملت باید موضع انقلابی داشته باشند.

وی تاکید کرد: همین حرف های منفعلانه نسبت به خصومت های دشمن و استفاده از ادبیات دشمن و برچسب تندرو زدن به نیروهای انقلاب وحزب الهی توسط سابقه داران در نظام و انقلاب، باعث طمع ورزی دشمن شده تا از آن ها حمایت نمایند! این آقایان اگر می خواهند آبروی سیاسی و انقلابی شان بماند باید از حمایت های دشمنان ملت بیزاری بجویند و این تهمت زدن ها را ازخودشان دفع کنند.

لزوم تمکین نامزدها به نتیجه انتخابات

خطیب جمعه ابرکوه در ادامه گفت: بعد از اعلام نتایج، نامزدها و هواداران نتیجه را تمکین کرده و تابع قانون باشند و به مجادله های بی فایده ومخرب و نسنجیده مشغول نشوند و جو بدبینی وکاذب ایجاد نکنند.

وی افزود: درمرحله پسا انتخابات، نامزدهای محترم  باید رفاقت بعد از رقابت داشته باشند و هواداران آنان دلسرد و مأیوس نشوند. نامزدهای محترم انتخابات باید نتیجه را برای خود اِحدی الُحسنیین بدانند و تصورشکست نداشته باشند، دراین صورت است که آرامش بعد از هیجان خواهند یافت.

گشایش اقتصادی، انتظارملت ازمنتخبین مجلس دهم

حسینی در پایان گفت: از منتخبین مجلس شورای اسلامی انتظار داریم، اولویت کاری خو درا، نجات کشور از رکود بحران اقتصادی قرار دهند و مجلس را در جهت عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم وفن آوری و عزت واستقلال ملی قرار دهند نه اینکه همزبان با دشمن  ومرعوب هیاهوی آنان شده وچشم به کشورهای خارجی جهت حل مشکلات بدوزند که دراین صورت کشور را بدبخت خواهند کرد.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد