Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول انجمن شعر ابرکوه خبر داد

محفل شعر شاعران با حضور هنرمندان ابرکوه، بوانات و آباده


با فرارسیدن فصل سرما و دور هم نشینی های شب های بلند زمستان، اعضای انجمن شعر و ادب شهرستان های ابرکوه، بوانات و آباده در محفلی گرم و صمیمانه به شعرخوانی پرداختند.

به گزارش سروابرکوه به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه، در آستانه بهمن ماه واجرای ویژه برنامه های ایام پیروزی انقلاب، نشست فصلی انجمن شعر و ادب ابرکوه باحضور مهمانانی از انجمن شعر شهریار آباده و بوانات برگزار شد که مهمترین ویژگی آن تبادل فرهنگی بین شهرستان ها و استان های همجوار و نزدیکی دل های شاعران و هنرمندانبه یکدیگر بود.

به گفته فریبا قیومی زاده مسئول انجمن شعر و ادب ابرکوه، نشست فصلی انجمن یکی از مهمترین برنامه های شعرخوانی انجمن است که هربار باویژگی های خاصی برگزار می شود؛ گاهی به مناسبت شب یلدا و گاهی با حضور مهمانانی ویژه که اینبار نیز با حضور احمدرضا قدیریان مسئول انجمن شعر و ادب یزد و اعضای انجمن شعر آباده برگزار شد.

ژیلا نظری مسئول انجمن شعر و ادب آباده نیز افزود: از دستاوردهای این گونه برنامه ها، شعرخوانی و تبادل دستاوردهای شعری و فرهنگی، آشنائی هرچه بیشتر شاعران و هنرمندان با یکدیگر است.

در این برنامه علاوه بر شعرخوانی توسط اعضای انجمن شعر و ادب ابرکوه، آباده و بوانات هنرمندان موسیقی سنتی، قعطه ای را با صدای جابر برزگر نواختند و خواندند تا تلفیق شعر وموسیقی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد