Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی:

مدیران نظام در برابر بی عدالتی ها سکوت نکنند


نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، ضمن حضور در نماز جمعه در جمع مردم گفت:مدیران نظام نباید در برابر بی عدالتی ها سکوت کنند. مسئولین باید دقت بیشتری بر تقسیم مواهب نظام بر آحاد مردم در هر نقطه جغرافیایی استان داشته باشند.

به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، بعد از خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت واقعه طبس اظهار داشت: خیلی ها تلاش می کنند این پیروزی را که نقطه اقتدار، کمک های غیبی خدا، ارزش های نظام و مدیریت حقیقی امام زمان بر نظام ما را نادیده بگیرند ولی ما با اعتقاد راسخ و یاری خداوند این حکومت اسلامی را به مولایمان خواهیم سپرد.

قرار بود شیب افزایش قیمت ها ملایم باشد اما...

زارع زاده گفت: امیدواریم از این گردنه فاز دوم هدفمندی یارانه ها بگذریم. گله بزرگی که از دولت داریم این است که قرار بود روند افزایش قیمت ها با شیب ملایم و نامحسوس باشد در حالی که این شیب بسیار تند شده است.

مدیریت جهادی، همان مدیریت زمان جنگ است

آمریکا باید بداند که ما نظام، رهبر و مملکتمان را دوست داریم و برای شکم و تجملات انقلاب نکردیم. ما اصلا صدای آمریکا را نمی شنویم و به غربی ها هم کاری نداریم. بهتر است دولت هم کمی از مردم یاد بگیرد.

ما باید فرمایشات نجات بخش مقام معظم رهبری(مدظله) را در راستای اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در جهت پیشرفت، مدنظر قرار دهیم. این مدیریت جهادی همان مدیریت زمان جنگ است که به وسیله آن، هم توانستیم بجنگیم و هم بسازیم.

تقسیم ناعادلانه مواهب نظام در استان؛ سکوت در برابر بی عدالتی

امیدوارم استاندار تا آخر همین هفته تکلیف فرماندار ابرکوه را مشخص کرده و از بین گزینه های مورد نظر، شخص مناسب را انتخاب نمایند. این را هم باید بگویم که من دیگر مانند گذشته عمل نخواهم کرد، مسائل و مشکلات را به طور جدی پیگیری نموده و از مسئولان انتظار پاسخگویی دارم؛ هیچ گونه قصور و کوتاهی را از جانب ایشان نخواهم پذیرفت.

مدیران نظام نباید در برابر بی عدالتی ها سکوت کنند. مسئولین باید دقت بیشتری بر تقسیم مواهب نظام بر آحاد مردم در هر نقطه جغرافیایی استان داشته باشند. پیشنهاد ما برای تقسیم حوزه انتخاباتی که در آینده نزدیک نیز صورت خواهد گرفت به این صورت است که ابرکوه، تفت و خاتم یک حوزه/ بافق، بهاباد و مهریز یک حوزه/ اردکان و میبد یک حوزه/ اشکذر و یزد هم یک حوزه.

بروکراسی اداری در استان، نابود کننده استعداد ها

ایران دارای ذخایر معدنی، بهترین جوانان، متفکر ترین مغزها و نخبگان است و هیچ چیز کم ندارد اما بروکراسی کشنده و نابود کننده اداری در کشور ما استعداد ها را از بین برده است، که این نابودی در استان یزد بسیار به چشم می خورد زیرا در این استان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال بسیار دشوار است.

زارع زاده خطاب به مسئولین گفت: شما نماینده حاکمیت و خادم مردم هستید و باید حق مردم را از دولت بگیرید. اما بعضا دیده می شود که این نمایندگی برعکس است و عده ای از مدیران و مسئولان از مردم می گیرند و به حکومت می دهند.

در قانون اساسی صراحتا آمده است که تمام زیر ساخت های توسعه در سطح کشور باید به صورت مساوی و عادلانه تقسیم شود. اما متاسفانه این قانون در استان یزد نه تنها اجرا نشده، بلکه بساری هم در صدد عدم اجرای آن هستند. امیدواریم مدیریت جدید دولت یازدهم در استان که سکان را در دست گرفته است، قدم در راه گذشتگان نگذارد.

تبلیغات سوء موجب تصورات غلط نسبت به ابرکوه در مرکز استان

در استان مسئولین 5 شهرستان را به راحتی رها کرده اند و همچون کودکی که گریه می کند پستانکی در دهانش می گذارند تا ساکت شود، ولی در جاهایی که بخواهند، برای آبادی آن تلاش می کنند. این مسئله برای نظام و حکومت اصلا خوشایند نبوده و پاسخگویی بدان سخت است. یکی از این 5 شهرستان محروم، ابرکوه است. شاید بر اساس تبلیغات سوئی که گاهی صورت می گرفت، در مرکز استان تصورات دیگری نسبت به این شهرستان باشد.

گلایه ای که از مدیران ابرکوه دارم و متاسفم که، باید بگویم آنها کمترین ارتباط را با من نداشته اند. اینجانب به عنوان نماینده مردم ابرکوه در خانه ملت، از بسیاری مشکلات شهر اطلاع ندارم، در حالی که مشتاقانه تشنه شنیدن مشکلات و مطالبات مردم هستم تا بتوانم مسائل را پیگیری کنم. چرا من نباید از صنایعی همچون فولاد، سیمان و GTL کذایی که به خاطرش سهام زیادی فروخته شد، مطلع باشم. چه مسائلی باعث تعطیلی شرکت کاشی کوثر شده است؟

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد