Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

مذاکره دوم خط قرمز نظام است/ آسان کردن مسیر فساد با تهاجم علیه قوه قضائیه


امام جمعه بخش بهمن گفت: تهاجم علیه قوه قضائیه با هدف آسان کردن مسیر فساد و دست یابی به بیت المال است، چرا که این قوه در مقابل مفسدان شجاعانه ایستاده است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز این شهر بر پایبند بودن ایران به تعهدات برجام پرداخت و اظهار کرد: تعهد ایران به جسم و روح برجام گفته خود مسئولین ذی ربط این قرارداد است اما آمریکا هر روز به بهانه ای ایران را متهم به نقض برجام می کند.

وی تحریم های جدید ایران توسط آمریکا تحت عنوان قانون کاتسا را نقض برجام عنوان کرد و گفت: تصویب قوانینی مثل کاتسا با لابی صهیونیستی صورت می گیرد چون رژیم صهیونیستی به خوبی می داند که در دسترس موشک های بالستیک کشور ما قرار دارد و این تحریم های بیشتر در پاسخ به برنامه موشکی ایران است.

علیزاده بر اهمیت چند نکته تاکید کرد و افزود: هدف آمریکا از طرح این گونه مسائل، مذاکره دوباره با ایران است مذاکره دوباره خط قرمز نظام است و حرفی برای مذاکره دوباره وجود ندارد.

مخالفت آمریکا با برجام یعنی مخالفت با همه کشورهایی که آن را به رسمیت شناخته اند
وی افزود: برجام یک قرارداد بین ایران و آمریکا نیست بلکه یک معاهده بین المللی است که مورد تایید شورای امنیت سازمان ملل است، مخالفت آمریکا با برجام یعنی مخالفت با همه کشورهایی که برجام را به رسمیت شناخته اند می باشد و اگر آمریکا بخواهد برجام را نقض و تحریم های جدیدی اعمال کند قطعا پاسخ دولتمردان سخت و دندانشکن خواهد بود.

تضعیف سپاه، ریختن آب در آسیاب دشمن است
خطیب جمعه مهردشت تلاش همه جانبه دشمن برای تزلزل عوامل اقتدار کشور و حمله به بسیج و شورای نگهبان را بی نتیجه خواند و گفت: از عصبانیت سپاه را تحریم می کنند و در لیست گروه تروریستی قرار می دهند که فرمانده شجاع سپاه پاسداران خوب و به جا پاسخ داد که اگر آن ها سپاه را در لیست گروهای تروریستی ببرند ما هم ارتش آمریکا را هم وزن داعش معرفی می کنیم.

وی تصریح کرد: امروز همه باید قدر سپاه بدانند و پشتیبان آن باشند، تضعیف سپاه و حرف های بی ربطی گه گاهی خواسته یا ناخواسته علیه این نیروی نظامی می گویند، باعث خوشحالی دشمن میشود لذا امروز باید همه ملت ایران، دفاع همه جانبه و حمایت بی شائبه را از فرزندان دلیر خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کنند.

تهاجم علیه قوه قضائیه با هدف آسان کردن مسیر فساد و دست یابی به بیت المال است
امام جمعه مهردشت در بخش دیگر از سخنان خود به جوسازی و تهمت های اخیر علیه قوه قضائیه پرداخت و گفت: در روزهای گذشته سنگین ترین هجمه ها، دروغ ها و شایعات را نثار قوه قضائیه کردند و مسئولان دلسوز و خدوم آن را به جرم داشتن روحیه ایستادگی و برخورد انقلابی با جریان های ضد انقلاب، مفسد و فتنه گر مورد تهاجم کور خود قرار دادند.

وی افزود: تهاجم علیه قوه قضائیه با هدف آسان کردن مسیر فساد و دست یابی به بیت المال است، چرا که این قوه در مقابل مفسدان شجاعانه ایستاده است و اگر این قوه با این زالو صفتان با جدیت برخورد نکند، موجب نارضایتی و ناامیدی مردم از نظام میشود.

رفع مشکلات مادی مدارس توسط انجمن اوليا و مربيان با آن سنخیت ندارد
وی در پایان به 24 مهرماه، سالروز پیوند اولیاء و مربیان پرداخت و گفت: خانه و مدرسه دو نهاد مهم تربیتی مهم بشمار می آیند و هر یک از دو به تنهایی موفق نیستند، بلکه باید مجموعا به صورت نهادی واحد درآمده و یک سیاست و بینش را اتخاذ نمایند، متاسفانه بيشتر کار انجمن اوليا و مربيان رفع مشکلات مادي مدارس شده است، در حالي که اين با فلسفه ي وجودي تشکيل انجمن اوليا و مربيان سنخيتي ندارد، اين انجمن تشکيل شد تا يک وحدت رويه براي تربيت فرزند در محيط مدرسه و محيط خانه ايجاد شود.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد