Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

تهیه کننده برنامه زنده اجتماع هیئت های عزاداری شهرستان ابرکوه:

مراسم هشتم محرم ابرکوه با نهایت دقت، توان انسانی و تجهیزاتی روی آنتن رفت/ بازتاب آن در کل خاورمیانه است


تهیه کننده برنامه پخش زنده اجتماع هیئت های عزاداری ابرکوه، گفت: پخش عزاداری از شبکه های سراسری با مضمون و محتوای حماسی و این فرم و نظم، که از جهت تصویر و صدا غنی باشد، در نوع خود کم نظیر و حتی می توان گفت بی نظیر است.

محسن غلامزاده مهرآبادی تهیه کننده و کارگردان پخش زنده اجتماع هیئت های عزاداری شهرستان ابرکوه در روز هشتم محرم، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : این برنامه هر سال با حمایت و همراهی معاونت سیمای مرکز یزد تهیه و به طور کامل از شبکه استانی پخش می شود و از طرفی جهت پوشش شبکه های سراسری سیما، پیگیری های مستمری صورت می گیرد.
 
غلامزاده گفت : شبکه سوم سیما به دلیل مسابقات جهانی تکواندو نمی توانست بیشتر از 10 دقیقه به این برنامه آنتن اختصاص دهد، اما با شروع و اوج گرفتن عزاداری، پخش این شبکه، درخواست ادامه مراسم به مدت 20 دقیقه را داد که البته برای ما امکان نداشت، با این حال به مدت 30 دقیقه، این اجتماع بزرگ و شور حسینی روی آنتن ماند.

وی افزود : این موضوع همان بی نظیر بودن مراسم را می رساند. همچنین گفتنی است این مراسم با بهترین کیفیت صدا و تصویر از شبکه های شما و خبر هم پخش شد.

کارگردان برنامه تصریح کرد : در پیش تولید و تولید پخش زنده این مراسم نسبت به سال گذشته فشار کاری بیشتری بر عوامل برنامه به وجود آمد و با برخی مشکلات از جمله سقوط دوربین هوایی در همان ابتدای مراسم روبرو شدیم که ممکن است، علت آن شدت امواج الکترومغناطیس دراطراف دکل مرکز فنی مخابرات بوده باشد.

غلامزاده عنوان کرد : به طوری که پرنده از کنترل خلبان خارج شد و آسیب دید. لازم به ذکر است که امسال به خاطر تغییر مسیر و نیازی که برای پوشش تصویر صفوف داشتیم از قبل دو فانتوم طراحی و پیش بینی کردیم که هر دو به دلایل فنی از مدار خارج شدند.

وی ادامه داد : البته فانتوم دوم که اتفاقا نیروهای بومی هم بودند طبق برنامه ریزی قبلی ما مسیر رو به صورت ضبطی پوشش دادند که قطعا تصاویر آن را در فضای مجازی مشاهده کردید.

تهیه کننده برنامه هشتم محرم ابرکوه، ابراز کرد : اگر این امواج دلیل این اتفاق باشد، قطعاً سال آینده برای انتخاب مسیر حرکت هیئت باید این موارد مد نظر قرار گیرد.

غلامزاده با تأکید بر اینکه تصویربرداری به نحو احسن انجام شد و خلأ دوربین هوایی تأثیرگذار نبود، گفت : از نظر فنی، نیروی انسانی و برنامه ریزی برای تولید محتوا، عوامل تمام تلاش خود را کردند، تا بهترین تصویر از مراسم برای مخاطبان پخش شود.
 

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد