Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

مردم طالبِ نتیجه کار ساز، از ائتلاف ۱+۲ هستند/ حداد تکلیف شرعی و انقلابی خود را انجام داد


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم طالب نتیجه کار ساز از ائتلاف 1+2 هستند تصریح کرد: مردم ایران و حامیان جبهه اصولگرا امروز از اعضای این ائتلاف مطالبه دارند که آن تعهدی که داشتند چرا اجرا نمی شود؟

به گزارش سروابرکوه، نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی یزد رسا با اشاره به کناره گیری عارف از صحنه انتخابات اظهار داشت: از ابتدا مشخص بود که جبهه اصلاحات و کارگزاران با یک کاندیدا در انتخابات حاضر خواهند شد و به طور قطع این دو جبهه در اهدافی که دارند مشترک هستند و با هم تبانی خواهند کرد که این اتفاق رخ داد.

محمد صالح جوکار افزود: در این برهه از زمان مسئله اصلی اصولگرایان هستند چراکه با توجه به ائتلافی که در ابتدای انتخابات در بین آن ها ایجاد شد باید فقط یک نفر از این جبهه در عرصه رقابت باقی بماند اما این امر هنوز به طور کامل محقق نشده است.

مردم طالب نتیجه کار ساز از ائتلاف ۱+۲ هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم طالب نتیجه کار ساز از ائتلاف ۱+۲ هستند تصریح کرد: مردم ایران و حامیان جبهه اصولگرا امروز از اعضای این ائتلاف مطالبه دارند که آن تعهدی که داشتند چرا اجرا نمی شود؟

وی ادامه داد: حداد عادل تکلیف شرعی و انقلابی خود را در این برهه از زمان انجام داد و به نفع اصولگرایان از صحنه رقابت کنار رفت اما این موضوع برای به نتیجه رسیدن اصولگرایان کافی نیست و باید با مدیریت مناسب، به اجماع برسند و یک نفر که هم رأی آوری داشته باشد و هم مورد تایید همه اصولگرایان است در دور رقابت ها پایدار باشد.

جوکار تاکید کرد: اصولگریان باید از تفرق آرا پرهیز کنند چراکه این موضوع می تواند به نتیجه کار آن ها آسیب وارد کند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد