Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با کسب چند دیپلم افتخار؛

مستند «مردم بالادست» یزد در جشنواره ملی تولیدات مراکز استان‌ها گل کاشت


مستند تلویزیونی «مردم بالادست» از مرکز صداوسیما یزد به کارگردانی جوان مهردشتی، در جشنواره ملی تولیدات مراکز استان‌ها، دیپلم افتخار در بخش‌های مختلف را از آن خود کرد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ بیست و دومین جشنواره ملی تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما از بیست و پنجم تا بیست و هفتم مردادماه در بجنورد به میزبانی استانداری خراسان شمالی و با شعار «شبکه‌های استانی، توسعه پایدار، رونق تولید» برگزار شد.

در این جشنواره که متناسب با رسالت اصلی شبکه‌های استانی «توسعه پایدار استان‌ها» و «رونق تولید» و رقابت بین 30 مرکز صداوسیما استانی کشور صورت گرفت، آثار خوبی به بخش پایانی راه یافت و برنامه تلویزیونی مستند «مردم بالادست» از صداوسیما استان یزد یکی از این آثار بود که خوش درخشید.

محسن غلام‌زاده مهرآبادی تهیه‌کننده و کارگردان این مستند در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه؛ اظهار کرد : بیش از 2170 اثر در حوزه سیما، صدا، فضای مجازی، خبر، شعر و موسیقی، پژوهش و تحقیقات به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که توسط 87 نفر از صاحب‌نظران، مدیران، استادان، کارشناسان برجسته و حرفه‌ای موردبررسی قرار گرفت.

غلام‌زاده، بابیان اینکه مستند مردم بالادست در کمیسیون‌های جشنواره توجه بسیاری از داوران، مدیران و صاحب‌نظران را جلب کرد، گفت : مستند مردم بالادست از شبکه یزد در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی سیمای استان‌ها با کسب 4 رتبه خوش درخشید.

وی افزود : افتخار کسب دیپلم افتخار و تندیس برترین برنامه روستا، برترین پژوهش و نگارش برنامه‌های گزارشی، برترین گرافیک برنامه‌های گزارشی و شایسته تقدیر در برترین کارگردانی، به مستند مردم بالادست رسید.

کارگردان مهردشتی خاطرنشان کرد : این مستند از آبان ۱۳۹۶ با رویکرد اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در ژانر تلویزیون واقع‌نما یا همان "reality tv" به روی آنتن شبکه یزد رفت و بعدازآن از شبکه مستند سیما با فرمت HD مهمان ‌خانه‌های ایرانیان بود و به‌زودی پخش بین‌المللی آن از شبکه جام جم آغاز خواهد شد.

غلام‌زاده تصریح کرد : فصل سوم این مستند با تغییرات محسوس گرافیکی از ابتدای سال 1398 در شبکه یزد در حال تولید است، که با محوریت اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به معرفی روستاهای استان یزد می‌پردازد.

وی گفت : علاقه‌مندان می‌توانند جهت تعامل بیشتر در شبکه‌های مجازی به آدرس mardome_baladast@ این برنامه را دنبال کنند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 4.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد