Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با امضای صورت جلسه ای در دفتر امام جمعه ابرکوه؛

مسئول جدید ورزش زورخانه ای بخش مرکزی ابرکوه منصوب شد+ عکس صورت جلسه


با حضور مسئولین و امضای صورت جلسه، مسئول ورزش پهلوانی و زورخانه ای بخش مرکزی شهرستان ابرکوه، انتخاب شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ هفته گذشته پس از پیگیری های مکرر جهت رفع برخی اختلافات ورزشی در حوزه ورزش زورخانه ای شهرستان ابرکوه، سید حسین حسینی دوست مسئول هیئت پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن، به عنوان مسئول جدید این ورزش در بخش مرکزی انتخاب شد.
متن صورت جلسه که در دفتر حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه به امضای حاضرین رسید، بدین شرح است:

بسمه تعالی

موضوع: صورت جلسه
تاریخ: پنج شنبه ١٩/٢/٩٨
محل برگزاری جلسه: دفترامام جمعه محترم

به منظور سازمان دادن و رونق بخشیدن به ورزش زورخانه ای در بخش مرکزی شهرستان ابرکوه جلسه ای به تاریخ ١٩/٢/٩٨ در دفتر امام جمعه، با حضور وی، بخشدار مرکزی، رئیس ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزش زورخانه ای و رئیس شورای شهرستان ابرکوه تشکیل شد.

در این نشست امام جمعه در خصوص فعال‌تر شدن ورزش زورخانه ای صحبت کرد و از فرماندار و بخشدار به خاطر حمایت های آنان از ورزش شهرستان تقدیر کرد.

سپس دارایی نسبت به حالت رکود کار زورخانه و ضرورت پرداختن به فعالسازی آن در شهر ابرکوه صحبت و گزارش داد و افزود: در شهر ابرکوه زمینه خوبی برای توسعه ورزش باستانی فراھم شده و کار احداث زورخانه در فراغه و احمدآباد آماده است.

زورخانه گلکاران ھم مقداری اعتبار برای سقف لازم دارد که در دست پیگیری است و برای مریم آباد هم صحبت های مقدماتی و هماهنگی انجام شده است.

مهری بخشدار مرکزی نیز بر ضرورت اجرایی شدن فعالیت در روستاها تاکید کرد و گفت: شمس آباد نیز فضای آماده کار دارد و از مدیر کل روستایی استانداری و معاون پشتیبانی ورزش و جوانان قول خوبی در زمینه مساعدت و ھمکاری گرفته ایم و در بخش اعتبارات و عمرانی همکاری کامل خواهیم داشت.

در ادامه حسینی دوست رئیس شورای شهرستان و مسئول امور ورزش زورخانه ای بخش بهمن گفت: پیرو تأکید مقام معظم رهبری که مصوبه سفرشان احداث دو زورخانه در شهرستان بود و نیز سفارش های امام جمعه شهرستان تاکنون اقدامات خوبی در بخش بهمن صورت گرفته در بخش مرکزی نیز در دست اقدام است.

در این نشست مسئولیت ورزش زورخانه ای و پیگیری در بخش مرکزی به عهده حسینی دوست موکول و مقرر شد در هر تصمیم و برنامه با بخشدار مرکزی و رئیس ورزش و جوانان هماهنگ باشد و رئیس هیئت ورزش زورخانه ای شهرستان نیز همیاری لازم را معمول خواهند داشت.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد