Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

مسئولان در پرتو حفظ عزت و امنیت برای برگزاری حج تلاش کنند/ استعمال هر وعده قلیان معادل 100-80 نخ سیگار ‏‏است


امام جمعه بخش بهمن گفت: مسؤلان تمام تلاش خود را براي انجام فريضه حج انجام دهند، ولي عزت، كرامت و امنيت حجاج ايراني حفظ شود.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجويان و فرماندهان دانشگاه امام حسين (ع) اظهار کرد: علت اصلی دشمنی دشمنان در برابر ایران، تبعیت نکردن ملت از استکبار جهانی است و برنامه هسته ای، موشکی و حقوق بشر بهانه است.


حجت الاسلام علیزاده با اشاره به مسئله نفوذ که بسیار خطرناک و ادامه جنگ نرم است، افزود: هدف اصلی دشمنان در این مرحله، زمینه سازی برای تهی شدن نظام از عناصر قدرت درونی می باشد. لذا به نهادها و ارگان های حساس و جوانان انقلابی که آینده مملکت هستند، حمله می کنند.


انتخاب آیت اله جنتی تودهنی به دشمنان بود
وی با نزدیک شدن به زمان آغاز دهمین دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس جايگاه بسيار با اهميّتي داشته و با اجرای قوانين، ريل‏گذار حركتِ دولت می باشد. لذا باید به ‏دنبال رفاه مردم، عدالت اجتماعي، گشايش اقتصادي، پيشرفت علم وفنّاوري، عزّت ملّي و استقلال ملّت باشد.


علیزاده همچنین ادامه داد: پنجمین مجلس خبرگان رهبری شروع درخشانی داشت و با انتخاب آیت‌الله جنتی برای ریاست مجلس با توجه به سوابق انقلابی وی، تو دهنی محکمی به دشمنان این نظام و انقلاب زدند و امیدشان را ناامید کردند.


خطیب جمعه مهردشت عنوان کرد: دو نکته مهم در بیانیه اجلاس مجلس خبرگان مطرح شد؛ یکی اینکه مسئولان با در نظر گرفتن شرایط 9 گانه مقام معظم رهبری پاسخی کوبنده به موارد نقض برجام داده و اجازه ندهند طرف های مذاکره کننده غربی، علی الخصوص آمریکا، با نیرنگ به اهداف شوم خود برسد.


وی بیان کرد: دیگر اینکه وزارت خارجه سنگ‌اندازی‌ آل‌سعود علیه حج ایرانیان را پیگیری کند و مسؤلان تمام تلاش خود را براي انجام فريضه حج انجام دهند، ولي عزت، كرامت و امنيت حجاج ايراني حفظ شود. مسؤلين عربستان بايد بدانند كه مردم و ملت غيور ايران، به‏هيچ‏ وجه حاضر نيستند كه عزت و غيرت خود را زيرپا گذاشته و شرايط يك‏سويه و غيرمنطقي آنان را بپذيرند.


مصرف هر وعده قلیان معادل استعمال 100-80 نخ سیگار ‏‏است
علیزاده در آستانه 11 خرداد روز جهاني بدون دخانيات‏‏ تاکید کرد: مصرف بی رویه محصولات دخانی به ویژه قلیان در جوانان، نوجوانان، زنان و متاسفانه در برخی از محافل خانوادگی بزرگترین دغدغه متولیان سلامت است.


امام جمعه بخش بهمن گفت: طبق تحقیقات سازمان جهانی بهداشت در هر ‌٨ ثانیه یک نفر در دنیا به علت استعمال دخانیات جان خود را از دست می‌دهد. همچنین هر وعده مصرف قلیان معادل استعمال 100-80 نخ سیگار می باشد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد