Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت بخش بهمن:

مسیر حرکت بسیج پیشرفت علمی و فناوری کشور است


امام جمعه موقت بخش بهمن در جمع بسیجیان گفت: بسیج حرکتی نو و رو به رشد در پیشرفت علمی و فناوری کشور دارد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از بسیج، در آستانه هفته بسیج نشست بصیرتی سیاسی باحضور فرماندهان پایگاه‌ها، شورای حوزه و ارکان گردان و جمعی از بسیجیان در محل حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) شهر مهردشت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی در مورد موقعیت عراق وکشور‌های منطقه، داعش و تاثیر بسیج در جامعه مطالبی بیان کرده و گفت: کشور عراق با اتفاقات متعددی که در فضای سیاسی و جغرافیایی آن صورت می‌گیرد نشان داده که همچنان بحران خیز است. موضوع همه پرسی در اقلیم کردستان، پیامد‌های منطقه‌ای خاصی برای سه کشور ایران، سوریه و ترکیه داشته و آن‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

محمدی خاطر نشان کرد: طرح راهبردی داعش، جهت شکستن محور مقاومت شکل گرفته از ایران تا فلسطین، محوری که دو دروازه منطقه یعنی خلیج فارس تا مدیترانه را فرا گرفته و به هم وصل کرده است.

وی افزود: داعش در این مورد سه نظریه دارد که عبارتند از: تجزیه محور مقاومت از طریق بازگشت به امپراطوری‌های گذشته، تجزیه محور مقاومت از طریق ایجاد منطقه‌ای در غرب عراق و شرق سوریه و شکل گیری نسل چهارم جریانات تکفیری با عنوان دولت شورایی.

محمدی گفت: تلاش دشمن برای ایجاد فاصله بین اکراد و شیعیان و پیوند اکراد و اهل تسنن، این جریانات پیش از حمله و پیدایش داعش هم وجود داشت و حتی در عملیات حمله داعش به موصل جلساتی در کشور‌های اردن و ترکیه برای هماهنگی داعش و اقلیم کردستان برگزار شد.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین محمدی در مورد تاثیر بسیج در جامعه مطالبی را بیان کرد و گفت: بسیج حرکتی نو و رو به رشد در پیشرفت علمی و فناوری کشور است.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد