Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت هفته میراث صورت گرفت؛

معرفی «خانه آقازاده ابرکوه» به زبان انگلیسی


رئیس اداره میراث فرهنگی ابرکوه: با هدف شناسایی بیشتر آثار فرهنگی شهرستان، بروشورهای جدید خانه تاریخی آقازاده به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط بهره بردار طرح پردیسان به چاپ رسید.

عباس قدیریان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار داشت: در تقویم کشور به پاس ارزش های مواریث فرهنگی، روز 28 اردیبهشت را روز موزه و میراث فرهنگی نامگذاری کرده و از این تاریخ تا 94/3/3 به نام هفته میراث فرهنگی معرفی شده است.


رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابرکوه افزود: میراث ارزشمند بازمانده از گذشتگان گویای هویت ملی، مذهبی و فرهنگی کشور ماست که باید همیشه و برای نسل های بعدی زنده بماند.


قدیریان عنوان کرد: اداره میراث فرهنگی نیز در همین راستا برنامه تبلیغ و معرفی ارزش های تاریخی فرهنگی شهرستان ابرکوه را در اولویت فعالیت های خود قرار داده و برنامه های متنوعی را جهت گرامیداشت این هفته تدارک دیده است.


وی گفت: برگزاری شب شعر با موضوع میراث فرهنگی در خانه صولت، آماده سازی بناهای تاریخی جهت بازدید روزانه علاقه مندان به مواریث فرهنگی، ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع آثار تاریخی و میراث فرهنگی در خانه صولت، چاپ بروشور جدید معرفی خانه تاریخی آقازاده به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط بهره بردار طرح پردیسان و برپایی نمایشگاه آثار نقاشی کودکان با موضوع میراث فرهنگی در خانه صولت به مدت یک هفته و تعدادی برنامه های متنوع دیگر از اهم برنامه های هفته میراث فرهنگی می باشد.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد