Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یک مقام ارشد وزارت اطلاعات در ابرکوه:

منبع قدرت جمهوری اسلامی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است


یک مقام ارشد وزارت اطلاعات گفت: حضور بیش از 40 میلیون نفر پای صندوق های اخذ رای در نظام های سیاسی دنیا یک ارزش محسوب می شود و منبع قدرت جمهوری اسلامی نیز در مشارکت حداکثری مردم برای رقم زدن سرنوشت کشور است.

به گزارش سرو ابرکوه، یک مقام ارشد وزارت اطلاعات در مراسم گرامیداشت بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد کوثر ابرکوه اظهار کرد: نشانه نظام های سیاسی مبتنی بر دموکراسی، حضور و مشارکت مردم در انتخابات است و مشارکت بالا در انتخابات 29 اردیبهشت مبین دموکراسی حاکم بر کشور است.

وی تصریح کرد: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت سیاسی جمهوری اسلامی را در داخلی و صحنه بین المللی به نمایش گذاشتند با حضور در انتخابات نشان دادند دین دار و دین پرور هستند.

این مقام ارشد وزارت اطلاعات خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیمی با رهبری امام خمینی (ره) برای ایران و جهان اسلام به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید در حوزه دین جستجو کرد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در ابعاد دینی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی و بین المللی دستاوردها و ثمرات فراوانی داشته است.

این مسئول امنیتی با بیان اینکه امروز دنیا، به دنیای دین زدایی و جنگ تبدیل شده، گفت: دشمن می خواهد با سوء استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ما را گمراه کند بنا بر این باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

این مقام وزارت اطلاعات اضافه کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) از قیام و نهضت عاشورا نشات گرفته و امنیت و استحکام نظام حاصل مجاهدت های امام خمینی(ره) و حضور ملت ایران در صحنه های انقلاب اسلامی و درایت مقام معظم رهبری است.

 وی تصریح کرد: امروز به فضل خدا ایران از امنیت و اقتدار ارزشمندی، بهره مند است و این به برکت ولایت است.

گفتنی است مراسم ویژه گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد با حضور جمعی از مردم و مسئولان شهرستان ابرکوه در مسجد کوثر این شهر برگزار شد.

ایرنا

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد