Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نتایج هفته پانزدهم؛

ناکامی پرسپولیس ابرکوه بعد از ضربان پنالتی مقابل شهید کلانتری اشکذر


جدال تیم شهید کلانتری اشکذر و پرسپولیس ابرکوه تیم سوم جدول تماشایی از آب درآمد.

به گزارش سرو ابرکوه، دیدار دو تیم پرسپولیس ابرکوه و شهید کلانتری اشکذر عصر جمعه در سالن مملو از تماشاگر ابرکوه به قضاوت اعلایی، رحیمی و میر عبداللهی و با نظارت سید حمیدرضا حیدری برگزار شد.

دوتیم با ترکیب کامل خود و برای گرفتن ۳ امتیاز پای به این دیدار گذاشتند، شهید کلانتری در دقایق ابتدای بر بازی تسلط داشت و چندین موقعیت خطرناک نیز روی دروازه ابرکوهی‌ها ایجاد کرد.

به گزارش اشکذر نیوز، دقیقه ۱۳ بازی هماهنگ ایمان سلطانی و ناصر زوری اولین گل بازی را به نام ناصر زوی ثبت کرد.

یک دقیقه بعد ضربه هادی نباتی با برخورد به مدافع پرسپولیس به گل دوم تبدیل شد تا خیال اشکذری‌ها بابت برد در نیمه اول راحت شود.

با شروع نیمه دوم حملات ابرکوه شدت گرفت و دفاع منظم و منطقی شاگردان میرجلیلی اجازه هنرنمایی را به بازیکنان خوش‌تکنیک پرسپولیس را نداد و شهید کلانتری در ضد حملات چندین دفعه خطرساز شد ولی با بی‌دقتی مهاجمان این تیم فرصت‌ها از دست رفت حساس‌ترین و خطرناک‌ترین موقعیت ابرکوه ضربه پنالتی مجتبی دهقان کاپیتان این تیم بود که با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

پرسپولیس که نمی‌خواست امتیاز خانگی را از دست بدهد رو به بازی ۵ نفره آورد ولی تیزهوشی کاپیتان حسن‌پور باعث به ثمر رسیدن گل سوم شهید کلانتری شد.

در آخرین لحظات بازی باز هم داور مسابقه اعلام پنالتی نقطه ۲ برای ابرکوه کرد و یک‌بار دیگر دهقان کاپیتان ابرکوه توپ را به بیرون زد و شهید کلانتری توانست بدون گل خورده ابرکوه را ترک کند و طعم قهرمانی را شیرین‌تر کند.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد