Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یادداشت/مصطفی قاسمی پور

نترسید نترسید شما همه با هم هستید


نویسنده ابرکوهی نوشت: سلام بر برجام، سلام بر نوزاد و مادر برجام، سلام بر گلابی های حاصل از برجام و البته سلام بر روح از دست رفته برجام؛ سلام بر دستاوردهای برجام حتی اگر یک دستگاه فقط سانتریفیوژ آی آر 8 باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، مصطفی قاسمی پور نویسنده ابرکوهی در یادداشتی نوشت:

طلا که پاک است چه منتش به خاک است!! و آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک!!

این ضرب المثل را گفتم که بگم برادر بزرگوار چرا اینقدر کاندیداهای محترم رو از مناظره میترسونید و دائم به لطایف الحیلی میخواید مناظره رو بپیچونید. یه روز میگید مرده باشه یه روز میگید مجریش اخلاق سگی داشته باشه و یه روز میگید اصلا نمیایم و یه روز فلان و بهمان.

انگار آقایان مشاوران رییس جمهور از دستاوردهای دولت بی اطلاعند و نمی دانند 100 روزه مشکل کشور حل شده و دست مختلسان قطع و بیکاری رخت بربسته و عزت به پاسپورت برگشته و راه حج ابراهیمی هموار و ابر رحمت برجام مستدام شده و وزارت فخیمه بدست اهلش سپرده گشته و یارانه دهک بالا حذف و سفره مردم پهن تر گشته است.

هرکدام از این گزاره هایی که گفتم برای پیروزی یک کاندیدا کافی است و چه خوب در یوم الحساب مناظره یکیش و نه همه اونها رو بشه تا حریفان عصا انداخته و دستار شرم بر پیشانی مالیده و اسب هزیمت زین کنند و بروند پی کارشان.

و الغرض اینکه الان وقت چنین مشاوره ای به جناب پریزیدنت نبود که نیا مناظره و اگر آمدی مرده پخش کنیم و اگر مرده پخش شد به تعبیر جناب سرهنگ آشنا مجری سگی باشد!!.

در روزگاری که رییس جمهور ولنجک نشین منزل چند میلیاردی نیز درد محرومان را متوجه شده و تورم 50 درصدی 8 درصد شده و باد رونق به ران هر بیکاری خورده و نسیم جانفزای سرمایه گذاری یکی یکی کارخانه های ارج، داروگر، قند ورامین، آزمایش، پارس الکتریک، ایران چوب و چه و چه را درنوردیده و کشاورزی و برنج کاری و دامداری سر به سقف زده از خوشی؛ سزاوار است که ولو به اندازه بال مگسی انسان از جواب بترسد. جل الخالق ترس برادر مرگ است و مرگ را نیز خود حسابی دارد بدتر از مناظره که وقت این نوشتار نیست بگذریم.

در ایامی که معلمان با اعتماد به صندوق ذخیره فرهنگیان 8 هزار میلیاردیشان امید بسته اند به کلید این دولت و بیکاران 7 میلیونی امید بسته اند به تدبیر بنفش رنگ دولت و میلیون ها نفر بی خانمان چشم و چراغشان همه آقای آخوندی است برای مسکن دار شدن و خوزستان گرد وغبارش رفع شده و کرمان درد سیل ندارد و آذربایجان رنج زلزله و شمال داغ یخ زدگی مرکبات بیمه نشده، سزاوار است این همه شادی و نشاط حاکم پژمرده شود و تاریخ از ثبت چنین آوازه های قهرمانی محروم شود؟ اصلا مناظره برای همین است دیگر آقای مشاور. پس نترس برادر!

بگذار تا همگان بدانند در دولتی با میانگین سنی تقریبا و کاملا بازنشستگی!! هم می توان دل جوان داشت و ایام عید رفت کیش و قشم خوشگذرانی کابینه! بگذار مردم بدونند حتی میشه پیرمرد بود و در کابینه بود و سرمایه نجومی داشت اینها همه به انسان امید میدهد که پس در پیرمردی چنین وصفی شامل ما نیز میگردد! اصلا فیش حقوقی زیر 100 میلیون باید عار باشد در کشور برای مدیران وقتی در چنین بهشت خود ساخته ای هستیم و خدا را شکر شان مدیران بالاخره در این دولت رعایت گشت و فیش ها مزین شد به ده ها صفر جلوی تا هم کیش شود شاه فقر مسئولین و هم صفرها اجر و قربی بگیرند.

آن هم زیر تابش دل انگیز آفتاب برجام بر کل جهان و تعظیم جهانیان به دولتمان از ترامپ تا جیبوتی از حل شدن مشکل آب تا حل شدن وام ازدواج.!!

سلام بر برجام، سلام بر نوزاد و مادر برجام و سلام بر گلابی های حاصل از برجام و البته سلام بر روح از دست رفته برجام؛ سلام بر دستاوردهای برجام حتی اگر یک دستگاه فقط سانتریفیوژ آی آر 8 باشد. منت خدای را عزوجال که چنین شوکتی بما داده و چنین عزتی.

نترسید نترسید شما همه با هم هستید در این انتخابات از کارنامه درخشان تان در فساد تا ساده زیستی مدیران و وزیران تا برگشت پول های بلوکه شده تا حل مشکلات در 100 روز تا کاهش 42 درصدی تورم تا ده ها روزنامه زنجیره ای حامی تا هزاران کانال تلگرامی تا حمایت همه جانبه خاندان و تشکیلات و بیت و سرمایه مرحوم هاشمی تا و تا و تا و تا... . مناظره ترسی ندارد وقتی اینقدر حامی دارید.

بنام خدایی که وعده داده است که زمین به مستضعفان به ارث میرسد وسلام بر مستضعفینی که روزی حقشان را خواهند گرفت حتی اگر در لابلای صفرهای ردیف شده باشد در فیش ها......

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد