Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

باهدف تقویت ارتباط مساجد و مدارس برگزار شد

نخستین المپیاد علمی مساجد شهرستان در ابرکوه و بخش بهمن+ تصاویر


به پیشنهاد دفتر امام‌جمعه بخش بهمن و با همکاری برخی دستگاه‌ها، اولین المپیاد علمی مساجد شهرستان، با استقبال حدود یک هزار و 300 دانش‌آموز در ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو  ابرکوه؛ پنج‌شنبه گذشته نخستین المپیاد علمی مساجد ابرکوه و بخش بهمن در این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم فاطمی‌نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : این آزمون با همکاری روحانیون، اداره آموزش‌وپرورش و تبلیغات اسلامی شهرستان، با استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان پایه چهارم تا یازدهم، در دو مرحله هم‌اکنون و هفته آینده در بخش بهمن و ابرکوه برگزارشده و می‌شود.

فاطمی‌نسب، هدف از برگزاری این المپیاد را ارتباط تنگاتنگ مدارس و مساجد و استفاده دانش‌آموزان از برنامه‌های متنوع مساجد، عنوان کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید آقایی مسئول دفتر امام‌جمعه بخش بهمن، گفت : المپیاد علمی مساجد شهرستان ابرکوه با موضوع کتب درسی پایه‌های چهارم تا نهم امروز و پایه‌های دهم و یازدهم هفته آینده برگزار خواهد شد.

آقایی ادامه داد : در این آزمون که برای اولین بار در کشور و استان، با محوریت مساجد در شهرستان ابرکوه برگزار می‌شود، حدود یک هزار و 300 دانش‌آموز ثبت‌نام کردند.

وی، با اشاره به اینکه شناسایی و پرورش استعدادهای نخبگان مساجد یکی از دلایل برگزاری المپیاد است، گفت : این طرح به پیشنهاد دفتر امام‌جمعه بخش بهمن و مسجد صاحب‌الزمان (عج) مهردشت با همکاری اداره آموزش‌وپرورش و تبلیغات اسلامی ابرکوه، برای نخستین بار در شهرستان اجرا شد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد